2015 m. sausio 4 d., sekmadienis

sekmadieniniai potėpiai

Pažadinu save nuo pilkų lubų svaigulio ir apgraibomis ieškau įkyriai skambančio telefono. Taip, taip, girdžiu tave. Gyvenu gerai ir nežinau kada grįšiu namo. Ne, ne, kelio nepamiršau. Kita vertus, jei autobusai nevažiuotų, dar turėčiau gerokai pasukti galvą, kad atsekčiau tikruosius maršrutus.
Sakai, kad su manimi neįmanoma susišnekėti, bet aš ir vėl nesuprantu ką tu kalbi. Kodėl kiekvienas žodis iš tavo lūpų skamba kaip duslus akmens pokštelėjimas į vandenį. Gal gali pakelti balsą ir imti rėkti? Kad išgirsčiau tave. Mėgstu kai ant manęs rėkia. Tuomet jaučiuosi tokia gyva ir noriu gintis. Visais kitais atvejais iki pat pavakarių miegu savo košmaruose.
Žinai,  - sakau tau - sapnuose negalima kalbėti. Beveik galiu pajausti kaip tolumoje už visų telefono tinklų raizginių užsimerkia tavo akys. Tuomet tu prapliumpi kvatotis. Velniop, - nusiramini ir susikaupi - papasakok dėl ko negalima.
Ir pradedu. Padedu telefoną į šalį. Ir vėl užmerkiu akis.
Bėda ta, kad niekuomet nežinau kur baigiasi mano sapnai.

5 komentarai:

  1. Nes jie ir nesibaigia, kol pati jų nenutrauki.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Daugelis žmonių išgyvena skaudulius savo santykiuose, sunku atsisakyti tikros meilės, kartais mes apsimetame, kad mums viskas gerai, bet mums ne taip, kovodami, kad gautume tą, kurį mylime, taip pat stengiamės susigrąžinti savo džiaugsmą ir laimę. Gydytojas Egwali yra čia, kad padėtų sulaužytoms širdims, nes jis sugeba ir gali susigrąžinti jūsų EX mylėtojus, partnerius, žmoną ir vyrą savo galingais meilės kerais, nes esu gyvas liudininkas. Greitai susisiekite su juo per „WhatsApp“ numerį +2348122948392 arba atsiųskite jam el. Laišką per /dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveiki, vaikinai! Tai priklauso tik nuo šio nuostabaus burtų kolekcionieriaus, kuris yra vertas mėgdžiojimo, taip pat mano geriausia draugė Katherine .. Aš esu Donna Burkley. Aš gyvenu Kalifornijos San Francisko įlankoje, mano emocinis gyvenimas geriau pasikeitė nuo intervencijos „Egwali“, kurį pateikė mano brangus draugas tuo metu, kai visi manėme, kad tai padaryta atvirkščiai. Patikėkite, aš netikėjau dėl savo skirtingų susitikimų su daugybe būrėjų ir svetainių, kad visi sugrąžintum savo žavų, lengvai į akis žvelgiantį vyrą, neabejotinai turėdamas omenyje, kad turėjo būti patikima vieta , tada kathy atėjo su daktaro Egwali straipsniu, o po užtarimo su gydytoju poilsis buvo visiškai kitokia patirtis ir visiškai naujas meilės krepšys man ir vaikams. Šiandien mes vėl susituokėme ir gyvename gražiai, dabar galiu save vadinti tikru tikinčiu vaikinu, kuris kada nors galėtų įsivaizduoti, kad jis vis dar grįš, dar kartą ačiū jums. Dar daugiau malonės alkūnėms. Nesidrovėkite dėl to ir jūs išimtis..tai jo kontaktai. WhatsApp: +2348122948392 / paštas: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. Visiems, kurie skaito tai, turite tikėti ir būti pozityviai nusiteikę, nes veikia didesnės jėgos, nei galite įsivaizduoti. Tai pagerės, kai tikėsite ir atitinkamai elgsitės, tada kiekviena jūsų situacija pagerės, nesvarbu, ar tai numatėte, ar ne. Po susitikimo su daktaru EGWALI aš sutvarkiau daiktus su savo sutuoktiniu. Mano sąjungą sužlugdė kai kurios nematytos jėgos, nežinojusios, kad mano santuoka buvo pagrindinis tikslas, mes turėjome nuolatinių problemų, kurių neišsprendėme, tačiau viskas buvo atnaujinta po to, kai atvyko DR EGWALI, nes esame laimingi ir gyvename taikiai, be jokios abejonės, labai rekomenduoju tiems, kuriems reikia geras burtas veikia, jis tikrai yra patikimas bet kokioms problemoms, su kuriomis susiduriate, nesvarbu, ar tai meilė, apsauga, pinigai ar psichinės galios. Rašykite jam el. Paštu Dregwalispellbinder@gmail.com arba „Viber“/ „WhatsApp“ +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  5. Mes su savo vaikinu taip mylėjome vienas kitą, kad mūsų santykiai buvo išties nuostabūs ir sužinojome, kad niekada negalėsime vienas be kito. Nors aš jį labai mylėjau, niekada nežinojau, kad jis atsibodo nuo santykių ir domėjosi mano geriausiu draugu. Jis išsiskyrė su manimi ir aš buvau nuniokotas, prieš kiekvieną naktį eidamas miegoti sušukau akis, mano gyvenimas ir svajonės buvo sužlugdytos, kol susisiekiau su senu savo draugu, kuris tada supažindino mane su daktaro Egwali magiškuoju burtu. Daktaras Egwali davė man nurodymus, ką daryti, aš griežtai laikiausi jos ir pasakiau, kad mano vaikinas grįš pas mane elgetaudamas per 24 valandas. Mano draugas atėjo pas mane maldaudamas ir verkdamas ant kelių, ir aš jį priėmiau atgal. Ačiū dr Egwali už jūsų nuostabius darbus. Jei turite panašių ar blogesnių problemų, susisiekite su Juo el. Paštu: (Dregwalispellbinder@gmail.com) arba „WhatsApp“: +2348122948392 ir niekada nesigailėsite su juo susitikę.

    AtsakytiPanaikinti

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...