2014 m. lapkričio 3 d., pirmadienis

Nupūsti dulkes ne tik nuo kelis mėnesius neliestų knygų, neglostytų lentynų ar neliestų indų, bet ir paėmus drėgną šluostę atsargiai išvalyti įsisenėjusias sielos žaizdas. Ne dėlto, kad dar labiau skaudėtų. Kartais reikia ramiai ir be kritikos pažvelgti į ilgus metus trukusią gėlą ir suprasti jos tylų užsispyrimą nesitraukti iš savo pozicijų. Supratus - ištrinti, išrauti su šaknimis, sudeginti.  Patys savo aistrų, nusidėvėjimų, liūdesio ir vilčių korektoriai.


Šiandien nenoriu būti nei prasminga nei pasiteisinusi. Nesu konvejerinis produktas, kuris turi instrukciją ir galiojimo laiką. Bet kurią akimirką galiu imti kosėti, klykti ar numesti šalin katiną, kuris dabar snaudžia ant mano kelių. Galiu užsimanyti piešti ne tik ant popieriaus, bet ir ant  daugiabučio sienų, savo ar kitų kūnų. Galiu užsidėti akinius nuo saulės ir gyventi iškreiptoje tikrovėje ar nusigrimuoti veidą ir tapti klounu, kuris griauna kitų tikrovės suvokimą. Nesitikiu būti suprasta ar pateisinta kitų, bet galiu  suklysti ar nustoti stengtis. Visi mes norime kartais sustoti, tik negalime. Norime išlaikyti savo abejotinas reputacijas, statusus, pažadus, dirbtinai sukurtas ir kitiems įskiepytas viltis.
Mane pačią trikdo šuns žvilgsnis, todėl automatiškai einu ieškoti jam ėdalo.Susigūžti verčia pernelyg išdidūs aplinkinių žvilgsniai, todėl ir  pati išoriškai tokia tampu - šalta ir neliečiama.Gąsdina laikas, todėl keliuosi ir kažkur einu atlikti beveik socialaus žmogaus vaidmens. Kartais pasiseka, kartais nelabai. Jei kalbu daug ir tuščiai, žmonės mane laiko protinga ir verta dėmesio, mieliau į mane kreipiasi pagalbos ir patarimų, nors tuo metu esu tokia tuščia, kad man  gaila jų laiko, kurį jie švaisto būdami su manimi. 
Jei tik nutylu, tampu nereikalinga. Patogu, norint gauti neapmokestinamų atostogų nuo žmonių, ėdančių mano laiką. Tikrai nesu mizantropė ir lygiai taip pat atsiprašau tų, kurių laiką suvalgau aš. Nesakau, kad tai nemalonu, šlykštu, nepateisinama. Mes juk ir gyvi vienas kito laiku, taip saugome save nuo vegetacijos.
Žmonės, aš tik kartais noriu su jumis patylėti. Neverskite manęs taip jaustis, tarsi nuolat turėčiau ką nors pasakyti . Aš neturiu ko sakyti. Man pačiai neįdomu kaip ir kiek aš miegojau, ką suvalgiau pusryčiams ir kokiu troleibusu atvažiavau į paskaitas. Neįdomūs ir jūsų vardai , matyti filmai ar perskaitytos knygos. Visi mes kažką skaitome ir  žiūrime, kartais kažką suvalgome ir užgeriame. Nematau skirtumo tai vanduo ar brangiausias vynas. Tik būkite tylūs.
Ir kai prisistatydami pradėsite pasakoti savo vardų istorijas, ir kokią grūdėtą, sultingą bei sodrumos pilną kriaušę suvalgėte, pakvieskite mane. Kai vietoj savo nemigos problemų imsite pasakoti sapnus, o troleibuso nuobodulio epopėjas pakeis gyvi pasakojimai apie juose matytus žmones, pašaukite mane. Kai pasakosite ne apie filmo veikėjų istorijas bet kaip jautėtės žiūrėdami tą filmą ir ką jis jums priminė, tuomet aš sėdėsiu šalia ir nuoširdžiai šypsosiuosi, nes jūs man išties tapsite įdomūs. Man įdomūs ne jūsų kasdienybės faktai, bet istorijos ir mintys. Esu jų alkana ir nenurimsiu, kol nepajusiu sotumo jausmo.
Aš tik sužmogėjęs gyvulys, ko iš manęs daugiau norėti..

4 komentarai:

  1. Susipažinkim. Mano vardas – Remigijus. Ne geriau jo neminėti britui, vokiečiui ar skandinavui. Per ilgas. Neatsimins. Gal tik koks italas pasakys kad jam daug geriau tikras mano vardo skambesys. Gal dėl to kad ir vardas kilęs iš tų kraštų. Lotyniškai Remigius – „irklininkas“. Ne aš dėl to visai nepykstu. Visai nieko vardas. Visi mes vienaip ar kitaip iriamės per gyvenimą, per žmones. O be to savas. Atsimeni. Aš tau pasakojau apie paskutinį savo žiūrėtą filmą. Nepamenu, kad būčiau užsiminęs apie veikėjus, jų istorijas ar jų poelgius... Ne aš tik pasakojau apie viesulus besivejančius iš debesų ir jų draskomą žemę.
    Tu dabar patenkinta? Ar nors kiek pasotino Tave mano vardo istorija? Mano mintys apie banalų katastrofų filmą kuriame be viesulų nieko pastebimo nebuvo.... Minėjai – nesiskundžianti atmintimi... Tai primink man – kai sekantį karta Tave sutiksiu pokštelėčiau Tau gerai per subinę. Ir už sužmogėjusį gyvulį ir už beveik socialaus žmogaus vaidmenį. Taip mes nuolat pagauname save kažką vaidinant. Bet ar nors akimirka pastebėjai, kad ta kankinanti „vaidyba“ yra verta daugiau, nei patogi ir nerūpestinga „ne vaidyba“. Kad gal būtent vaidinanti tu liksi kažkieno atmintyje. Tokią Tave gerbs, mylės. Taip pasakysi sunku, beprasmiška. O ar tikrai? O gal tas vaidmuo tai gėris kurį tu gali duoti...
    Tarp kitko ačiū. Kad tavo beveik socialaus žmogaus vaidmuo išmokė mane rašyti naudojant lietuviškas raides. Ir kas antras žodi pas mane dabar ne ble*“ar kurv*., o kažkas labiau prasmingo... Smulkmena pasakysi... na bet vis vien ačiū.

    AtsakytiPanaikinti
  2. MANAS VYRAS VISADA BŪS MINIS .... !!!!
    Kaip aš, pasitelkęs gerą daktaro ODION meilės romaną, vėl susigrąžinau išsiskyrusį vyrą ... Mano vardas Lilibeth Hernandez. Kai internete skaičiau liudijimą apie tai, kaip didžiausias ir galingiausias rašytojas dr. ODIONAS padėjo sugrąžinti skyrybų vyrą EX LOVER. Aš galvojau, kaip tai gali būti tiesa, nes praeityje daugelis man nepavyko, nesant iš jų jokio rezultato. Aš tiesiog leidžiu paštui praeiti ir judėti forume. Vėl pastebėjau, kad kažkas paskelbė patikrintą ir patikimą rašybos raštą. Perskaičius laišką, apie tai kalbėjo tas pats vyras dr ODION. Taigi aš neturiu kitos išeities, kaip iš tikrųjų patikrinti, kaip jis veikia. Buvau visiškai nusiaubta, kai mane paliko mano mylimas vyras. Tai buvo tarsi visas mano pasaulis, nykstantis į liūdesį ir skausmą. Aš žinau, kad tai skamba keistai, bet iš visų rašytojų, su kuriais susisiekiau, jis buvo vienintelis, kuris man padarė tokį įspūdį, kad esu toks tikras ir patikimas. Daugiau nei jo žodžiai, jis sugrąžino mano vyrą ir įgyvendino visus mano norus. Dabar jis yra ištikimas, kreipia į mane dėmesį, kiekvieną sekmadienį siūlo man gėlių, o mes dažnai einame į kiną ir restoraną. mano vyras priėjo prie manęs ir atsiprašė už padarytas klaidas ir pažadėjo niekada to nedaryti daugiau. Nuo to laiko viskas grįžo į normalią padėtį. Aš ir mano šeima vėl gyvename kartu laimingai. Aš būsiu amžinai dėkingas už tai, kad pavertiau savo gyvenimą iš pragaro į dangų! Manau, kuriems reikia pagalbos, turėtų kreiptis į jį pagalbos. Tegul Dievas ir toliau tave naudojasi išgelbėjusiems santykiams. Kiekvienam, turinčiam santuokos, skyrybų, netekusio meilužio ar bet kokių su santykiais susijusių problemų, galite susisiekti su juo (drodion60@yandex.com) el. Pašto adresu: arba „WhatsAPP“ jo mobiliojo telefono numeriu +2349060503921.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš per santuoką išgyvenau pragarą, kai sutikau ponios, vardu Daiva, liudijimą. Ji papasakojo, kaip ji sugebėjo išsaugoti savo santykius padedant rašybos patarėjui dr. Ajayi, nes jos vyras ją paliko kitai moteriai be jų. turėdamas reikšmingų nesusipratimų, bet rašybos žinovas dr. Ajayi, palaimintas savo protėvių, padėjo rašybos liepto galią, o jos vyras grįžo sakydamas, kad nežino, kas nutiko per jį, aš turėjau beveik panašų atvejį, nes mano vyras nori užpildyti skyrybų, bet nenoriu sulaužytų namų, nes mes jau 15 metų buvome kartu perskaitę Daivos parodymus. Kreipiausi į rašytoją dr. Ajayi ir paaiškinau jam savo situaciją, jis man papasakojo keletą tam tikrų dalykų, kuriuos reikėjo padaryti ir Aš vykdžiau jo nurodymus po savaitės burtų, mano vyras man pasakė, kad jam gaila visų skausmų, kuriuos jis man ir vaikams pateikė, pažadėdamas, kad visi jis bus šalia mūsų ir nuo tada mes gyvenome persiku e. Jei turite panašių problemų, tokių kaip mano, ar bet kokių problemų gyvenime, nesvarbu, ar tai būtų darbe, mokykloje ar sveikatos srityje, susisiekite su dr. Ajayi, kad jo darbas būtų 101% garantuotas. Paštas: drajayi1990@gmail.com „Viber“ arba „Whatsapp“: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveiki draugai, aš esu Edita iš Trakų ir niekada netikėjau niekuo antgamtišku, bet galingas vyras, vadinamas daktaru Ajayi, privertė mane kitaip žiūrėti į gyvenimą. Susipažinau su galingu vyru dr. Ajayi internete, kai išgyvenau emocinį skausmą, nes mano 4 metų meilužis paliko mane kitai moteriai, mums nesuprantant. Aš paaiškinau savo padėtį galingam vyrui daktarui Ajayi ir jis man leido suprasti, kad tai, kas vyksta, nėra natūralu, ir liepė man imtis veiksmų, kad susigrąžinčiau savo meilužę, aš vykdžiau jo nurodymus ir po 4 dienų mano meilužis, kuris paliko mane 8 mėnesiams atblokavo mane iš savo socialinės platformos ir susisiekė su manimi, kad jis grįžta namo ir aš turėčiau jam atleisti. nuo tada mano meilės gyvenimas buvo nuostabus. Ačiū daktarei Ajayi, kad privertė mane tikėti antgamtiškai, jei jums reikia pagalbos meilės gyvenime, daktarei Ajayi yra 100 Aišku. susisiekite su juo el. paštu drajayi1990@gmail.com arba „Viber / Whatsapp“: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...