2014 m. lapkričio 15 d., šeštadienis

Po nutylėjimų

Nemeluoju tau nė vieno žodžio. Jie visi vienodai klaidingi. Rinkis, kurie mielesni tavo sielai.  Kartais noriu, kad kas nors švelniu liežuvio lyžtelėjimu nuo mano lūpų išgertų ne tik alkoholio kartumą, bet ir svajones. Kad aplankytų užmarštis. Tik tam, kad iš naujo galėčiau statyti svajones..
Jai virš penkiasdešimt, man kažkur virš dvidešimt. Pasakoja tokius dalykus, kuriuos taip gerai suprantu, tik nemoku parodyti užuojautos. Jai nereikia. Džiaugiasi, kad po kas antro sakinio sumurmu    
,,mhmm" ir sako, kad kartais nori būti ištekėjusi už moters. Žinau ką ji turi galvoje. Kartais ir aš moteris myliu labiau nei vyrus. Man nerūpi, kad kai kurios iš jų sveria daugiau nei bulvių maišas ir prausiasi rečiau nei aš.
Ji- mano laiptų į nežinią globėja.  Sako, kad visuomet skambinu, kai jai blogai.  Gal dėl to, kad jaučiu, kada reikia mano balso. Nesakau, kad šis malonus. Tiesiog išlaukiu akimirkos, kai balso stygos užsipildo ne vien tik garsais, bet ir patirtimi.
Be ,,mhmm" kartais galiu pasakyti ,, Suprantu jus". Ir tai nebūna melas.  Balso tonas išplaukia per jos  nugyventus metus, kurių  negalėjau paliesti..

1 komentaras:

  1. Sveiki, čia yra greitas, skirtas tik tiems, kuriems reikia pokyčių savo meilės gyvenime, tiems, kurie ieško patikimo rašybos rato, kuris padėtų atgaivinti savo žlugusius / griūvančius santykius, taip pat tiems, kurie kenčia nuo įvairių negalavimų. yra tas, kuris yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. Gydytojo Egwali burtų namai yra tinkamas pasirinkimas jums, jums reikia tik kontakto, tada galiu jus patikinti, kad visa kita būtų visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės užkeikimui, buvo tinkamai laikomasi visų tinkamų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog jis puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių. Štai kodėl aš naudoju visas laikmenas norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Šiandien kalbėkis su juo ir tavo emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Jam tereikia skambučio!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...