2014 m. lapkričio 24 d., pirmadienis

Plyšiai languose.

Nesakyk, man pavargo kojos. Išlaisvink jų slogumą iš lotoso pozos, čiupk už plaukų ir trauk laukan iš meditacinės ekstazės. Apsvaigusi nuo savęs rėkiu visus žinomus keiksmažodžius, pamirštu  kaip eilės tvarka dėliojasi raidės, spjaunu į savo atvaizdą veidrodyje. ,,Še, pasprink, kekše". Vėliau pabučiuoju. Visuomet norėjau bučiuoti save. Troškimo bukumą palydi per veidrodį nusidriekusi riebi lūpų dažų dėmė.
 Visuomet norėjau išgirsti savo kalbą taip tarsi ji būtų ne mano kalba. Ir patirti nesvarumo būseną. Kartais man vaidenasi, kad skrendu. Užsimerkiu, ūžesys galvoje už tūkstančių mylių nuneša visas mintis apie neišpildytus pažadus, neišrėktus žodžius, tik man vienai žinomus nuopolius. Galvoje vakuumas, o mano akiduobėse šoka spalvos...
Dar kelios tokios dienos , aš pamišiu ir nebegrįšiu namo. Tada ėdrūs sąžinės dievai imsis viduramžių inkvizicijų. Grybšt, grybšt už jautriausių vietų ir prisipažinimai it lava pasipils per mano lūpas. Nežinosiu, ką jiems reikės atsakyti, kodėl taip elgiausi. Turbūt sakysiu tiesą. Nežinojau kaip gyventi.
Nežinau ir dabar.

1 komentaras:

  1. Man skaudėjo, kai mano vaikinas paliko mane, norėjau, kad jis sugrįžtų. Man buvo perskaityta keletas liudijimų apie meilės burtų metimą, vadinamą dr. Ogala, kaip jis daugeliui žmonių padėjo per 48 valandas sugrąžinti savo buvusius meilužius. Nuoširdžiai aš tik galvojau, ar tai tikra ir ar šis vyras tikrai galėtų man padėti sugrąžinti savo mylimąjį, kurį aš taip myliu. Nusprendžiau su juo susisiekti, nes labai myliu savo vaikiną ir porą mėnesių buvome atskirai, man jo labai trūko. Aš bandžiau visomis kitomis priemonėmis jį susigrąžinti, bet negalėjau. Aš susisiekiau su Dr.Ogala ir jis man pasakė, kad mano buvęs asmuo grįš pas mane per kitas 48 valandas. Dr.ogala jį išleido, norėdamas sužinoti, kaip aš jį myliu ir norėjau. Ir atvėrė akis, norėdamas įsivaizduoti, kiek mes turime kartu. Mano buvęs žmogus vėl grįžo pas mane. Dabar rašydamas šį liudijimą su džiaugsmu širdyje. Aš esu pats laimingiausias žmogus žemėje, aš ir mano vaikinas gyvename laimingą gyvenimą, o mūsų meilė dabar yra stipresnė, nei kad ji buvo dar prieš jam išvykstant ir išsiskyrus su manimi. Visas ačiū Dr.Ogalai už per didelį darbą, kurį jis padarė dėl manęs, padėdamas man sugrįžti su buvusiu vaikinu. Norėčiau atsisakyti dr. Ogala el. Pašto adreso čia ir tikiuosi, kad pamatysite šį liudijimą ir susisieksite su juo, jei turite mylimąjį, kurio tikrai norite atgal.
    PAŠTAS: Drogala03@gmail.com ARBA
    SKAMBINKITE / „WHATSAPP“: +234749668119 .. AČIŪ ...

    AtsakytiPanaikinti

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...