2014 m. lapkričio 10 d., pirmadienis

Grįžtu namo be baimės. Mielas skustagalvis pasakoja apie  rotveilerį, piktas bobutes, kurios nepatingi  pro daugiabučių langus iškišti neprofesionaliai nudažytų savo galvų ir paburnoti dėl visų pasaulio nelaimių. Dar papasakoja apie suvažinėtą balandį, kurį reikėjo kur nors nunešti, kad negąsdintų vaikų. Vėliau palinki geros nakties ir perspėja, kad šaukčiausi pagalbos, jei kas nors užpultų. Nuleidžiu tai juokais.
Gero linkintys žmonės sako, kad negalima vaikščioti naktimis. Aš jų neklausau, dėl to visuomet vengiu pasakoti apie naktinius žygius. Kartais jie tokie trumpi. Pereinu per gatvę. Sugrįžtu atgal, blaškausi penkiolikos metrų spinduliu ir susierzinusi grįžtu namo. Dabar mano laukas - vėsuma apsigobęs balkonas. Jame taip nyku, bet ir aš jau nebe tokia drąsi, kad galėčiau visą naktį praklajoti garažų labirintuose ir man nepažįstamų medžių paūksmėse.


Namai  pasitinka  abejingai. Uoslė užliejama dulksvu alkoholio kvapu. Tai vis nuo sandėliuko. Namuose nėra oficialių alkoholikų, bet butelių kiekis kaskart pastebimai didėja. Kartais išsigandusi žiūrinėju jų etiketes - skaičiuoju kiek čia guli manųjų trofėjų.
Išglostau kelias dienas nemyluotą katiną. Dabar jis mano draugas ir murkia ne tik iš alkio, bet ir iš malonumo. Pasirodo, po apsidraskymų draugystė sukuriama tik švelnumu.
Kambarys buvo beveik tvarkingas. Grįžau - vėl šiukšlynas. Tvarkausi. Vieną daiktą pernešu į kitą vietą. Ir taip - nesibaigiantis ratas, amžinybė.
Vėliau ateina draugas, kuris tiek ilgai prašėsi būti aprašomas. Niekada nebaigiau savo rašliavų apie jį. Kai manau, kad jau išlukštenau, iš stalčiaus jis ištraukia ką nors naujo, nepažinto ir nebyliai taria : ,, Še, lukštenk mane toliau". Aš truputį jį myliu. Tiek, kad kaskart užtektų stiprybės suvalgyti jo žodžių kartumą. Jis mane visuomet paguodžia, bet lygiai taip pat nesivaržo kalbėdamas tiesą. Man belieka su juo elgtis lygiai taip pat.
    Nepamenu, kada paskutinį kartą jį mačiau. Bet tik vėl iš naujo išvydusi žvaigždėtas akis, supratau, kad tai buvo seniai. Tada jis man sakė ,, Laikykis". Mūsų trumpi pabuvimai ir ilgalaikiai išsiskyrimai mane panardina į saugumo iliuziją. Kiekvieną kartą turime per mažai laiko, kad spėtume vienas kitam atsibosti.
Atėjęs draugas man vėl  pasakoja apie savo svajones. Mandagiai klausausi. Mintinai žinau jo svajones. Turbūt geriau už jį patį. Dėl to, kad šis visuomet apsistoja ties savo paskutine, o aš prisimenu visas.Taip kaskart numezgame po naują voratinklį, užtvirtindami jį mažyčiais atminties mazgeliais.Niekuomet nepabosta  klausytis. Gal dėl to, kad taip retai girdžiu.
Džiaugiuosi jo balso tembru ir neblėstančia šypsena. Gali būti, kad jis šypsosi tik dėl to, kad įsidėjo naujus lęšius ir viską puikiai mato. Retkarčiais bežiūrėdama į tą šypseną, pradedu pykti, nes prisimenu , kad jis nemėgsta tokių kaip aš  - aukštesnių, rudaakių. Kartą pasakė, kad jei būčiau žemesnė, įsidėčiau kitos spalvos lęšius  ir nusidažyčiau plaukus raudonai, jis su manimi draugautų. Tą akimirką jo nekenčiau. Norėjau pasakyti, kad jei tokia būčiau, išvis į jį nežiūrėčiau. Nepasakiau, nutylėjau. Neapgalvoti žodžiai greitai skaudina.
Užsimerkiu ir vos vos pirštų galiukais paliečiu jo ranką. Man baisu, nenoriu išblaškyti jo susikaupimo. Į save traukiu gaivią kvepalų dulksną, o atmerkusi akis pamatau jo liūdną žvilgsnį. Kartais nieko kito nebelieka kaip tik nagais įsikabinti į draugo odą ir išverkti jam visą neviltį.

6 komentarai:

  1. Herojės susivaldymas paliko labai gerą įspūdį. Kartais atrodo, kad tokios asmenybės gali amžinai kovoti su vienišumu ir neviltimi. Dalykas vertas pagarbos.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Koks stebuklas, kai turiu savo buvusį užpakalį ir turiu pasidalyti šiuo puikiu liudijimu. Tiesiog noriu pasakyti ačiū dr. ODION rašybos ratojui už tai, kad skyrė laiko man padėti ištarti burtą, kuris sugrąžina mano buvusį meilužį, dabar mano meilužį, kuris staiga prarado susidomėjimą manyje, po šešių mėnesių sužadėtuvių, bet šiandien mes susituokę ir esame laimingesni nei niekada anksčiau, man tikrai trūksta žodžių ir džiaugsmo, ir aš nežinau, kiek vertinu tave. Dr ODION rašybos žinovas Dievas, atsiųstas sugrąžintiems santykiams, jam labai patinka padėti žmonėms įgyvendinti savo norus, surasti tikrąją meilę, susigrąžinti buvusius meilužius, nutraukti bjaurius santykius, rasti sėkmę, pritraukti laimę, susirasti sielos draugus ir dar daugiau, susisiekti su juo šiandien. ir leisk jam parodyti tau savo Meilės rašybos sistemos stebuklus ir nuostabą. Jis pateikia geriausius rašybos rašybos rezultatus, susisiek su juo el. Paštu; (drodion60@yandex.com) arba taip pat galite „whatsApp jam“ kreiptis telefonu +2349060503921. jis taip pat gali padėti jums ištarti galingą meilės burtą jūsų santykiuose ar santuokoje.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man skaudėjo, kai mano vaikinas paliko mane, norėjau, kad jis sugrįžtų. Man buvo perskaityta keletas liudijimų apie meilės burtų metimą, vadinamą dr. Ogala, kaip jis daugeliui žmonių padėjo per 48 valandas sugrąžinti savo buvusius meilužius. Nuoširdžiai aš tik galvojau, ar tai tikra ir ar šis vyras tikrai galėtų man padėti sugrąžinti savo mylimąjį, kurį aš taip myliu. Nusprendžiau su juo susisiekti, nes labai myliu savo vaikiną ir porą mėnesių buvome atskirai, man jo labai trūko. Aš bandžiau visomis kitomis priemonėmis jį susigrąžinti, bet negalėjau. Aš susisiekiau su Dr.Ogala ir jis man pasakė, kad mano buvęs asmuo grįš pas mane per kitas 48 valandas. Dr.ogala jį išleido, norėdamas sužinoti, kaip aš jį myliu ir norėjau. Ir atvėrė akis, norėdamas įsivaizduoti, kiek mes turime kartu. Mano buvęs žmogus vėl grįžo pas mane. Dabar rašydamas šį liudijimą su džiaugsmu širdyje. Aš esu pats laimingiausias žmogus žemėje, aš ir mano vaikinas gyvename laimingą gyvenimą, o mūsų meilė dabar yra stipresnė, nei kad ji buvo dar prieš jam išvykstant ir išsiskyrus su manimi. Visas ačiū Dr.Ogalai už per didelį darbą, kurį jis padarė dėl manęs, padėdamas man sugrįžti su buvusiu vaikinu. Norėčiau atsisakyti dr. Ogala el. Pašto adreso čia ir tikiuosi, kad pamatysite šį liudijimą ir susisieksite su juo, jei turite mylimąjį, kurio tikrai norite atgal.
    PAŠTAS: Drogala03@gmail.com ARBA
    SKAMBINKITE / „WHATSAPP“: +234749668119 .. AČIŪ ...

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš ką tik susigrąžinau savo vyrą, naudodamasis tikrosios meilės kerų daktaru dr. Ilekhojie. Nuo tada, kai man padėjo daktaras Ilekhojie, mano vyras yra labai stabilus, ištikimas ir artimesnis man nei anksčiau. Taip pat galite susisiekti su šiuo burtų siuntėju ir išspręsti santykius. Čia jo kontaktas, „WhatsApp“: +2348147400259 Siųsti jam el. Laišką adresu gethelp05@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ar turite nesusipratimo su mylimuoju, dėl kurio išsiskyrėte, ir bandėte su juo susitaikyti, tačiau jis / ji neteikia jums teigiamo atsakymo ir jaučiate, kad jūsų santykiuose kažkas nesiseka ir jums reikia greito sprendimo , susisiekite su dr. Ajayi šiandien ir įsitikinkite, kad jūsų meilės gyvenimas sugrįš į geriausius su buvusiuoju. Dr. Ajayi padėjo man atkurti ramybę mano namuose, nes mano vyras paliko mane 9 mėnesiams ir gyveno su kita moterimi grįžk namo, bet su burtų davėjo dr. Ajayi pagalba jis grįžo namo po 3 dienų po to, kai dr. Ajayi atliko galingą atkūrimo burtą. Taigi, jei jums reikia greito santykių ar santuokos sprendimo, naudojant burtų ratuką, susisiekite su dr. Ajayi dabar el. Paštu: drajayi1990@gmail.com arba „Viber / Whatsapp“:
    +2347084887094

    Jis taip pat gali atlikti šį burtą žemiau
    1. Loterijos burtas
    2 Sėkmės užkeikimas
    3. Burtai laimėti bylą teisme
    4. nėštumo burtas
    ir pan.

    AtsakytiPanaikinti
  6. PUIKUS RABUOTOJAS, PADėjęs MAN SUGRĄŽINTI BUVUSIĄ MYLĖTOJĄ
    Koks nuostabus ir tiesus burtininkas, sugrąžinęs į mano gyvenimą džiaugsmą ir laimę!!! Duodu šį liudijimą, nes esu labai laiminga, noriu padėkoti DR WALE už puikų darbą, kurį jis padarė mano gyvenime, Jis sugrąžino į mano gyvenimą laimę, aš niekada netikėjau burtų ratukais, kol mano gyvenimas nesugriuvo, kai šešerių metų meilužė nusprendė pasitraukti beveik tada, kai norėjome susituokti. Aš patyriau tokį emocinį suirimą, kad nebegalėjau padaryti nieko protingo. Po trijų mėnesių skausmo, kol senas mano draugas supažindino mane su burtų mašinėle, pavadinta DR WALE, prisistatau DR WALE, tikru burtininku. . Mažiau nei per savaitę pamačiau stebuklus, mano meilužis grįžo pas mane, o mano gyvenimas grįžo kaip įdėtas galvosūkis, o po mėnesio mes susituokėme ir man tai buvo kaip svajonė, nes maniau, kad praradau jį amžinai. Dėkoju, DR WALE, už pagalbą, o svarbiausia – Jūsų sąžiningumas ir greiti tikslūs rezultatai. DR WALE susisiekite su WhatsApp / Viber: +2347054019402 ARBA drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...