2014 m. gruodžio 6 d., šeštadienis

Sveiki, vaiduokliai.

Šiandien nesmagu gyventi. Vis galvoju ką veikia kaimynai devintame aukšte ir kas jie per žmonės. Ar įsileistų, jei vieną naktį paskambinčiau į duris ir paprašyčiau leisti pažiūrėti pro jų virtuvės langą. Aš neįsileisčiau. Bijau durų skambučių. Beldimo į duris. Bijau, kai kas nors atvyksta. Būdama maža čiupdavau brolį už rankos ir bėgdavome slėptis. Dabar bandau išnykti. Mintyse kalbu burtažodžius, kurie turėtų paversti mane nematoma. Tai vienintelė žmogui nebūdinga savybė, kurios visą laiką troškau. Dievažin, geriau pagalvojus mes ir taip esame nematomi. Kaskart praslystame kitiems pro akis ar paskęstame jų vyzdžiuose. Niekas nemato ir neįsidėmi mūsų veidų, jei  nailoninėse kojinėse būna nubėgusi akis. Nemato ir tada, kai širdyje tampa karščiau nei pragare. Kaip gerai. Kad tik nustotume jaustis tokie svarbūs ir jaudintis dėl nepaklusniai nugulusių sruogų ar numindytų batų...

Sveiki, vaiduokliai. Žinojau, kad grįšite. Kas per pasikartojantys motyvai mano galvoje ir ko nerimsta jūsų bespalvė esatis? Spjaučiau į viską, bet vis dar bandote įtikinti, kad reikia pabūti ir čia. pasižiūrėti kaip nepaklusniai gyvenimas slenka. Argi kuris galvojome, kad negalėsime pakeisti savo praeities? Iki tam tikro amžiaus tikėjome laiko mašinomis. Vėliau teko nurimti, supratus, kad vienintelė laiko mašina galinti kur nors nukelti tai mūsų atmintis ir jos kuriami vaizdiniai.
Kartais po kelias paras negrįždavau namo. Įžengus pro kambario duris tekdavo suvokti, kad niekas nepakito, išskyrus manyje atsiradusį lengvą įtarumą bandant prisiminti ar visi daiktai vietoje. Ar ant knygų tiek pat dulkių, ar tiek pat užpelijusių kavos puodelių prašosi būti išplaunami. Vėl iš naujo tenka jaukintis savo būstą. Tai tik įrodo, kad keičiasi ne mūsų daiktai, bet mes patys.
Šiandien viena išmintinga moteris pasakė - diena ilga, gyvenimas trumpas.
Vis galvoju ką daryti su šiais žodžiais. Išmesti ar įsidėti į kišenę.
Jos lūpomis bylojo tai, ko aš dar negaliu suprasti...

11 komentarų:

  1. "Gyvenimas mum ne cukrus, o mirtis ne arbata. Man savuoju keliu keliaut, ir neverk jei gali, drauge. Sudie ir lik sveikas". Tai viskas kas liks po manes, viskas ka as paliksiu po saves. Baisu kai pagalvoji, tai kas belieka, negalvot. Nieko. Kas buvo, yra ar bus. Nerimsta siela. Is vienos lango puses zvake dega, tirpsta. Is kitos langos puses vejas piktas sirsta. O durniausia kad nezinia kurioj pusej lango norisi buti....

    AtsakytiPanaikinti
  2. Koks stebuklas, kai turiu savo buvusį užpakalį ir turiu pasidalyti šiuo puikiu liudijimu. Tiesiog noriu pasakyti ačiū dr. ODION rašybos ratojui už tai, kad skyrė laiko man padėti ištarti burtą, kuris sugrąžina mano buvusį meilužį, dabar mano meilužį, kuris staiga prarado susidomėjimą manyje, po šešių mėnesių sužadėtuvių, bet šiandien mes susituokę ir esame laimingesni nei niekada anksčiau, man tikrai trūksta žodžių ir džiaugsmo, ir aš nežinau, kiek vertinu tave. Dr ODION rašybos žinovas Dievas, atsiųstas sugrąžintiems santykiams, jam labai patinka padėti žmonėms įgyvendinti savo norus, surasti tikrąją meilę, susigrąžinti buvusius meilužius, nutraukti bjaurius santykius, rasti sėkmę, pritraukti laimę, susirasti sielos draugus ir dar daugiau, susisiekti su juo šiandien. ir leisk jam parodyti tau savo Meilės rašybos sistemos stebuklus ir nuostabą. Jis pateikia geriausius rašybos rašybos rezultatus, susisiek su juo el. Paštu; (drodion60@yandex.com) arba taip pat galite „whatsApp jam“ kreiptis telefonu +2349060503921. jis taip pat gali padėti jums ištarti galingą meilės burtą jūsų santykiuose ar santuokoje.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man skaudėjo, kai mano vaikinas paliko mane, norėjau, kad jis sugrįžtų. Man buvo perskaityta keletas liudijimų apie meilės burtų metimą, vadinamą dr. Ogala, kaip jis daugeliui žmonių padėjo per 48 valandas sugrąžinti savo buvusius meilužius. Nuoširdžiai aš tik galvojau, ar tai tikra ir ar šis vyras tikrai galėtų man padėti sugrąžinti savo mylimąjį, kurį aš taip myliu. Nusprendžiau su juo susisiekti, nes labai myliu savo vaikiną ir porą mėnesių buvome atskirai, man jo labai trūko. Aš bandžiau visomis kitomis priemonėmis jį susigrąžinti, bet negalėjau. Aš susisiekiau su Dr.Ogala ir jis man pasakė, kad mano buvęs asmuo grįš pas mane per kitas 48 valandas. Dr.ogala jį išleido, norėdamas sužinoti, kaip aš jį myliu ir norėjau. Ir atvėrė akis, norėdamas įsivaizduoti, kiek mes turime kartu. Mano buvęs žmogus vėl grįžo pas mane. Dabar rašydamas šį liudijimą su džiaugsmu širdyje. Aš esu pats laimingiausias žmogus žemėje, aš ir mano vaikinas gyvename laimingą gyvenimą, o mūsų meilė dabar yra stipresnė, nei kad ji buvo dar prieš jam išvykstant ir išsiskyrus su manimi. Visas ačiū Dr.Ogalai už per didelį darbą, kurį jis padarė dėl manęs, padėdamas man sugrįžti su buvusiu vaikinu. Norėčiau atsisakyti dr. Ogala el. Pašto adreso čia ir tikiuosi, kad pamatysite šį liudijimą ir susisieksite su juo, jei turite mylimąjį, kurio tikrai norite atgal.
    PAŠTAS: Drogala03@gmail.com ARBA
    SKAMBINKITE / „WHATSAPP“: +234749668119 .. AČIŪ ...

    AtsakytiPanaikinti
  4. Noriu visiems čia papasakoti, kaip DR WALE pakeitė mano likimą. Beveik penkiolika metų dirbau pardavėja automobilių įmonėje ir vos gavau komisinio atlyginimo už sąskaitas, o tam tikras kolega pirko namus. Buvau sutrikęs dėl jos, nes visi pavydėjo, kiek komisinių ji uždirbo. Nesupratau, kas yra negerai, nes buvau geras savo darbe ir nebuvo nieko papildomo, dėl ko ji darė ją kitokia, ir beveik penkerius metus negalėjau sukaupti drąsos jai išreikšti save. Vieną dieną, kai ji mane vežiojo, paprašiau jos duoti patarimų ir nusprendžiau iš jos mokytis, bet ji pasakė, kad aš geriau dirbu darbą, todėl mane dar labiau supainiojo, nes, matyt, ji buvo geresnė. Po daugelio pokalbių ji man pranešė apie DR WALE, kuris jai atliko sėkmės burtą, dėl kurio ji tapo išskirtine. Ji davė man savo kontaktą ir paprašė pasikalbėti su juo ir padaryti viską, ko jis paprašys. Praėjo septyni mėnesiai, ir aš ką tik nusipirkau savo pirmąjį namą ir sutaupiau pakankamai pinigų, kad galėčiau išsiųsti savo mergaites dvynes į koledžą. Aš buvau palūžęs ir benamis ir niekada neįsivaizduoju, kad taip greitai turėsiu namą. Ačiū DR WALE. Paprašykite jo pagalbos ir su jo leidimu palieku jo tiesioginį kontaktinį numerį WhatsApp / Viber: +2347054019402 ARBA El. paštas: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  5. PROFESIONALUS RABUOTOJAS, KURI GALI JUMS PADĖTI MEILĖS BUVO SKUBIAI SUGRĄŽINTI BUVUSIĄ MYLĖTOJĄ PO IŠSKYRIMO/SKYRYBŲ, NET JEI JŪSŲ SITUACIJA ATRODO BEILĖTIŠKAI! KONTAKTAI: DR WALE PER WHATSAPP/VIBER: +2347054019402 TIKRAI YRA GERIAUSIAS RAŠYBOS RATIKAS INTERNETU, IR JO REZULTATAS GARANTUOJA 100 %.
    Po šešerių santuokos metų su vyru mano vyras pradėjo vaikščioti su kitomis merginomis ir rodė man šaltą meilę, kelis kartus grasina skirtis, jei išdrįsčiau suabejoti jo romanu su kitomis merginomis, buvau visiškai sugniuždyta ir sutrikęs, kol vienas senas mano draugas papasakojo apie burtininką internete DR WALE, kuris meilės burtų galia padeda žmonėms išspręsti jų santykių ir santuokos problemas. Kai susisiekiau su DR WALE, jis man pasakė viską, ką turėjau padaryti, ir aš vykdė visus jo man duotus nurodymus ir padariau viską, ko jis prašė. po kelių savaičių viskas pradėjo klostytis į gera, dabar jis nustojo vaikščioti su merginomis ir yra su manimi visam laikui ir tikrai. Dėl savo santykių ar santuokos problemos susisiekite su DR WALE puikiu burtininku.
    cia jo kontaktas..
    WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba
    drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  6. GALINGAS RABOS RATUKAS, KURIS GRĄŽINO MANO VYRĄ Į GYVENIMĄ, JAM PAŠALĖJUS MANE DR. WALE WHATSAPP/VIBER: +2347054019402 ARBA EL. PAŠTAS DRWALESPELLHOME@GMAIL.COM
    Sveiki, mano draugai, noriu pasinaudoti šia priemone, kad padėkočiau DR WALE, nes jis sugrąžino mano vyrą. Mano vyras paliko mane dėl savo buvusios merginos, kurią turėjo prieš susituokdamas su manimi, tai man sudėtinga padėtis. Paskambinau ir maldavau sugrįžti, jis atsisakė jis pasakė, kad daugiau manęs nemyli. Bandžiau visais įmanomais būdais susigrąžinti jį veltui aš apie tai papasakojau savo draugei, o ji man suteikė DR WALE kontaktą, o aš jam „WhatsApp“ papasakojau jam savo problemą, o jis man pasakė, ką daryti, aš tai padariau, o jis išliejo meilės burtą, kuris sugrąžino vyrą per kelias savaites. Jei jums reikia pagalbos susigyventi su buvusiuoju, pasikalbėkite su DR WALE per WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  7. Niekada anksčiau nebuvau pateikęs tokio atsiliepimo, bet abejojantiems galiu pasakyti, kad DR WALE yra TIKRAS SANDĖLIS! Jo darbas, laikas ir patarimai yra neįkainojami. Tik norėčiau, kad būčiau jį radęs greičiau savo gyvenime!! Susisiekiau su DR WALE dėl prarastos meilės. Buvau gana netvarka ir norėjau viską išbandyti, kad susigrąžinčiau savo vyrą. Po pirminės konsultacijos su DR WALE, aš tęsiau darbą, kurį jis rekomendavo. Matydama daug gerų ir gražių komentarų apie jį, man suteikė daug vilties ir pasitikėjimo juo. Tiesą sakant, buvau laimingas, kad sutikau DR WALE ir jo paslaugas, vertos kainos. po visko, ką DR WALE padarė dėl manęs, mano vaikinas dabar grįžo su manimi. abu esame laimingi vienas kitu ir net laukiame pirmagimio kartu. Jei padėsite kaip aš, galite susisiekti su DR WALE WhatsApp/Viber: +2347054019402 ARBA El. paštu: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  8. Stiprus ir galingas meilės burtas, kad susigrąžinčiau jūsų buvusįjį. Nusprendžiau, kad visą dieną praleisiu internete, kad įsitikinčiau, jog daugelis žmonių galės perskaityti šį mano liudijimą apie DR WALE, kuris yra galingas rašybos ratukas iš Afrikos. Kai mane paliko mylimasis, tą pačią dieną buvau tokia vieniša, kad nusprendžiau ieškoti patarimų apie santykius, niekada nežinojau, kad tai yra gairės, kurios užtikrins mano meilužio sugrįžimą. Perskaičiusi daugybę patarimų, kaip geriau atkurti savo santykius, sužinojau, kad DR WALE turi daug rekomendacijų nei kiti burtininkai, todėl nusprendžiau, kad DR WALE yra tinkamas asmuo ir aš susisiekiau su DR WALE per jo duomenis, kuriuos mačiau internete, ir buvau toks laimingas, kad pasirinkau dirbti su DR WALE, nes jo darbas buvo 100% tobulas, o burtai sugrąžino mano meilužį pas mane su greitu palengvėjimu. taip pat susisiekite su juo dėl pagalbos dabar per WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  9. GRĄŽINKITE BUVUSIĄ MYLĖTOJĄ DABAR ARBA ATSTATYK NUTRAUKUSIUS SANTYKIUS, SANTUOKĄ.

    Man tiesiog apmaudu, kad man taip ilgai ir daug kartų skaudėjo ir verkiau. Ačiū, DR WALE, norėjau, kad būčiau tave radęs anksčiau, tu būtum išgelbėjęs mane nuo daugybės skausmų pastaruosius penkerius metus, mano buvęs meilužis paliko mane dėl kitos moters vos per kelias dienas aš susisiekiau su tavimi DR WALE, tu sugrąžinai mano nutrūkusius santykius Išleidau pakankamai nedidelį turtą, kad galėčiau išvykti į savo svajonių kelionę atostogauti, bet kokia prasmė leistis į svajonių kelionę be savo gyvenimo meilės. DR WALE suteikė man vilties, o jo sąžiningumas yra gaivaus oro gurkšnis, jaučiuosi tokia gera ir sunki širdyje laimė susigrąžinti buvusį meilužį. Kuris maniau, kad jis dingo amžiams. Mes dabar susituokę, nes dalinuosi su jumis savo liudijimu. Jei jūsų santykiai nutrūko ar santuoka arba norite susigrąžinti buvusį meilužį, susisiekite su DR WALE šiandien yra geriausia. jo kontaktai yra WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  10. Kodėl sau skauda galvą, kodėl leisti depresijai suvalgyti, kai galite tiesiog susisiekti su DR WALE, kad jis išspręstų jūsų problemas.
    Ar turite bylą teisme
    Ieško paaukštinimo
    Norite laimėti loterijos jackpot žaidimą
    Jūsų ŽIV/AIDS gali būti išgydytas
    Jus kankina insultas
    Ar sergate vėžiu
    Ar turite mažą spermatozoidų skaičių
    Norite susigrąžinti iširusią santuoką
    Norite susigrąžinti savo buvusį meilužį
    Turite ligą / infekciją, kurią norite išgydyti
    Jums reikia išgydyti Herpes simplex virusą 2 / PCOS
    ir taip toliau ir pan.
    susisiekite su DR WALE šiandien, aš sugrąžinsiu visą jūsų laimę ir vėl padarysiu jus laimingus.
    Susisiekite su DR WALE jo WhatsApp / Viber / Telegram: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  11. Turėjau rimtų santykių su savo vaikinu problemų ir dėl to jis išsikraustė į savo draugo butą. Viskas pablogėjo, nes jis pradėjo su draugu dažnai lankytis baruose ir striptizo klubuose, girtuokliauti ir apalpti. Jis visada man grasina telefonu, kai jam skambinu dėl visų blogų patarimų, kuriuos jam davė jo draugas. Aš jį labai myliu ir mes draugavome penkerius metus, todėl mums gimė graži dukra. Taip pat praradau daug pinigų terapeutams, kol su DR WALE mane supažindino draugas, kuriam jis padėjo susituokti su jos vaikystės vaikinu; tai suteikė man visiško pasitikėjimo ir jėgų susigrąžinti jį. Aš padariau viską, ko jis prašė, ir po savaitės mano vaikinas man paskambino ir išskubėjo namo, viskas pasikeitė tarp mūsų emociškai. Jis turi darbą ir nustojo gerti bei turėti nesusijusių draugų. Tai stebuklas, kurio niekada netikėjau, kad jis įmanomas, nes buvau praradęs viltį, kol radau DR WALE. Štai kodėl aš pažadėjau dalytis savo liudijimu visoje visatoje. Dėkoju DR WALE už perdėtą darbą, kurį jis padarė dėl manęs. Žemiau yra DR WALE informacija. WhatsApp: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com, jei jums sutrinka širdis, ir aš jus užtikrinu, kad kadangi jis padarė mano už mane, jis tikrai padės ir jums.

    AtsakytiPanaikinti

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...