2014 m. gruodžio 7 d., sekmadienis

Šešėliai terorizuoja

Ir vėl ne žadintuvas mane žadina, o aš laukiu, kol galėsiu jį pažadinti. Laukiu, kol užsimanysiu miego, nors jau ir per vėlu norėti tokių dalykų. Galėčiau išgerti kvepalų buteliuką ar įkąsti atsitiktiniam praeiviui gatvėje, kad tik užmigti. Ragauju rožės žiedlapį. Skonis kaip mirties, nebūčiau pagalvojusi.
Noriu klausytis muzikos, o man meta Milkos reklamas. O dar sako, kad Google viską apie mus žino. Galėtų labiau pasiknisti ir išsiaiškinti, jog nemėgstu šokolado. Gal reklamos būtų įdomesnės. Mačiau vieną tokią, kurioje vyrai pjovė medžius. Nieko sau buvo. Na, ne tie vyrai, o reklamos pateiktis bei muzika.
Vis svarstau ar turėčiau pykti, kad esu tokia nedraugiška sau ir kiek sąmoningai, kiek nesąmoningai bandau susinaikinti. Nežinau. Kaskart atsisveikinant tėvas liepia laikytis. Kaskart pagalvoju: ,,Laikytis. Už ko?".

Turbūt jau laikas užkaisti arbatinuką, praverti virtuvės langą ir išpūsti pirmuosius dar neišsivadėjusios nakties cigaretės dūmus. Ir eiti savęs skaityti.

p.s. Tiems, kurie man nuolat sako, kad liūdnai rašau galiu pranešti, kad maždaug iki vidurdienio ar ilgiau būsiu perdėtai laiminga. Gal net ekstazėje. Geros dienos!

10 komentarų:

  1. Patinka! Super, super, super! Žodžių žaismas, "skanios" mintys, neįprasti išvedžiojimai - viskas susideda į tokią fantastišką didelę visumą, kad jaučiu, kaip jaukumu užsilipdo pačios mažiausios mano sielos spragelės.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū. Džiaugiuosi, kad mano tuštuma Tavyje sukuria šiek tiek pilnatvės. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Koks stebuklas, kai turiu savo buvusį užpakalį ir turiu pasidalyti šiuo puikiu liudijimu. Tiesiog noriu pasakyti ačiū dr. ODION rašybos ratojui už tai, kad skyrė laiko man padėti ištarti burtą, kuris sugrąžina mano buvusį meilužį, dabar mano meilužį, kuris staiga prarado susidomėjimą manyje, po šešių mėnesių sužadėtuvių, bet šiandien mes susituokę ir esame laimingesni nei niekada anksčiau, man tikrai trūksta žodžių ir džiaugsmo, ir aš nežinau, kiek vertinu tave. Dr ODION rašybos žinovas Dievas, atsiųstas sugrąžintiems santykiams, jam labai patinka padėti žmonėms įgyvendinti savo norus, surasti tikrąją meilę, susigrąžinti buvusius meilužius, nutraukti bjaurius santykius, rasti sėkmę, pritraukti laimę, susirasti sielos draugus ir dar daugiau, susisiekti su juo šiandien. ir leisk jam parodyti tau savo Meilės rašybos sistemos stebuklus ir nuostabą. Jis pateikia geriausius rašybos rašybos rezultatus, susisiek su juo el. Paštu; (drodion60@yandex.com) arba taip pat galite „whatsApp jam“ kreiptis telefonu +2349060503921. jis taip pat gali padėti jums ištarti galingą meilės burtą jūsų santykiuose ar santuokoje.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kai galų gale radau liudijimų apie šį rašytoją dr. AJAYI, kaip daug kam padėjo susigrąžinti savo meilužius ir sugriautus namus, susisiekiau su juo per savo „WhatsApp“ numerį: +2347084887094, nes mano vaikinas, kurį aš labai myliu iš visos širdies ir jis myli. aš taip pat, bet staiga jis pasikeitė ir atsisuko į mane ir neapykantos manimi nedarė jokios priežasties, kad paliko namus, o vėliau išgirdau, kad jis gyvena su kita moterimi. Šis elgesys buvo labai keistas, tarsi juo būtų manipuliuojama, jis užblokavo mane nuo visas jo kontaktas socialinėje žiniasklaidoje ir aš nesugebėjau su juo susisiekti. Aš norėjau susigrąžinti savo vaikiną. Gyvenimas be mano vaikino man buvo tikra netvarka, nes aš jį labai myliu ir žinau, kad jis mane myli ir aš, ieškau pagalbos iš jo artimų draugų ir šeimos narių, bet man nesiseka sugrįžti. Norėjau dramatiškų pokyčių ir maniau, kad magija gali būti sprendimas. Aptaręs rezoliuciją su DR AJAYI, jis man suteikė vilties, kad jis atkurs mano santykius atgal, nes jis jau mane užmezgė. Jaučiausi įsitikinęs, kad jis iš tikrųjų privers mano vaikiną grįžti namo, ir jis padarė! Fantastiška, ką šis nuostabus rašytojas padarė man, jo pagalba yra neįkainojama! Nežinau, ką būčiau padaręs be DR AJAYI. DR AJAYI atlieka savo darbą taip gerai, kad yra organizuotas ir labai funkcionuojantis, manau, kad jis yra geriausias rašybos žinovas, į kurį galiu pasikliauti, kai kalbama apie bet kokius burtus. Aš esu labai dėkingas, kad jo burtai suveikė, jei jums reikia pagalbos, susisiekite jam el. paštu drajayi1990@gmail.com arba „WhatsApp“: +2347084887094. Užtikrinu, kad viskas pasisuks jums.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Sveikinimai kiekvienam, kuris skaito šį liudijimą. Mano vyras buvo atmestas po 10 santuokos metų vien dėl to, kad kita moteris jį apkaltino ir jis paliko mane ir vaiką kentėti. vieną dieną, skaitydamas internete, pamačiau įrašą apie tai, kaip šis rašybos ratukas šiame „Whatsapp“ numeryje +2348147400259 padėjo moteriai susigrąžinti vyrą ir aš jam atsakiau į jo adresą ir jis man pasakė, kad moteris papasakojo mano vyrą ir jis man pasakė, kad jis man padės ir po 3 dienų, kai turėsiu savo vyrą. Aš tikėjau juo ir šiandien džiaugiuosi galėdamas jums visiems pranešti, kad šis rašybos ratukas turi galią sugrąžinti mėgėjus. nes dabar džiaugiuosi savo vyru. Ačiū už „Ilekhojie His WhatsApp“ numerį: +2348147400259

    AtsakytiPanaikinti
  6. Daugelis žmonių yra parašę straipsnių apie tai, kaip jiems buvo padėta, tačiau esu labai dėkinga tam puikiam vyrui, kuris sugrąžino mano buvusį vyrą į mane. Šis liudijimas yra tikra istorija ir mano vardas Alisa. Kai aš bendravau su šiuo vyru, taip pat buvau per liudijimą, parašytą apie jį padedantį išgydyti herpeso virusą, taip pat teko susidurti su daugybe liudijimų apie tai, kaip jis padėjo kitiems jų gyvenime, - sugrįžimas su buvusiuoju yra vienas labiausiai jaudinančių jausmų, kuriuos daugelis žmonių norėtų patirtis, ypač kai tie prisiminimai su buvusiais žmonėmis visada užtemdo mintis, kai kažkas daro tuos dalykus, kuriuos anksčiau darydavome, aš beveik 6 metus buvau vienas iš dviejų berniukų tėvų ir, nors mano buvęs vyras nebuvo su manimi, o vaikai, aš vis dar noriu, kad kada nors jis grįš pas mane. Šis gydytojas, su kuriuo susidūriau kaip daktaras Fayosa, padėjo man su mano norais ir aš mielai rašau šioje svetainėje, kad mano buvęs vyras vėl su manimi, ir aš labai džiaugiuosi pasidalydamas parodymus. su visais taip t Nors jie taip pat gali susitikti su šiuo puikiu gydytoju ir išspręsti jų problemas, aš nežinau, ką kiti gali jausti grįždami į savo buvusį gyvenimą, bet aš visada žinau, kad užmaskavimas palaiminamas tik kartą pajungus buvusį asmenį , Jei norite sėkmingai susigyventi su buvusia ar susidūrę su nevaisingumo problema, susisiekite su šiuo puikiu žmogumi dr. Fayosa el. Pašto adresu (Fayosasolusionhome@gmail.com) arba tiesiogiai naudodami „whats-app“ +2348151918774

    AtsakytiPanaikinti
  7. Man skaudėjo, kai mano vaikinas paliko mane, norėjau, kad jis sugrįžtų. Man buvo perskaityta keletas liudijimų apie meilės burtų metimą, vadinamą dr. Ogala, kaip jis daugeliui žmonių padėjo per 48 valandas sugrąžinti savo buvusius meilužius. Nuoširdžiai aš tik galvojau, ar tai tikra ir ar šis vyras tikrai galėtų man padėti sugrąžinti savo mylimąjį, kurį aš taip myliu. Nusprendžiau su juo susisiekti, nes labai myliu savo vaikiną ir porą mėnesių buvome atskirai, man jo labai trūko. Aš bandžiau visomis kitomis priemonėmis jį susigrąžinti, bet negalėjau. Aš susisiekiau su Dr.Ogala ir jis man pasakė, kad mano buvęs asmuo grįš pas mane per kitas 48 valandas. Dr.ogala jį išleido, norėdamas sužinoti, kaip aš jį myliu ir norėjau. Ir atvėrė akis, norėdamas įsivaizduoti, kiek mes turime kartu. Mano buvęs žmogus vėl grįžo pas mane. Dabar rašydamas šį liudijimą su džiaugsmu širdyje. Aš esu pats laimingiausias žmogus žemėje, aš ir mano vaikinas gyvename laimingą gyvenimą, o mūsų meilė dabar yra stipresnė, nei kad ji buvo dar prieš jam išvykstant ir išsiskyrus su manimi. Visas ačiū Dr.Ogalai už per didelį darbą, kurį jis padarė dėl manęs, padėdamas man sugrįžti su buvusiu vaikinu. Norėčiau atsisakyti dr. Ogala el. Pašto adreso čia ir tikiuosi, kad pamatysite šį liudijimą ir susisieksite su juo, jei turite mylimąjį, kurio tikrai norite atgal.
    PAŠTAS: Drogala03@gmail.com ARBA
    SKAMBINKITE / „WHATSAPP“: +234749668119 .. AČIŪ ...

    AtsakytiPanaikinti
  8. AR JŪS VYKSTATE BET KOKIAM SUNKUMUI GYVENIMOJE IR NORITE, KAD TRŪKSTANČIO SPRENDIMO KONTAKTAS DR. AJAYI, JIS YPATINGAS VERBOS LYGINYS „Viber“ ar „WhatsApp“: +2347084887094 arba el. Paštas: drajayi1990@gmail.com

    Mano vyras planavo skirtis su manimi sakydamas, kad jam atsibodo mūsų sąjunga, buvau nustebinta, nes tai staiga atsirado ir mano instinktas man pasakė, kad kažkas negerai, vėliau sužinojau, kad mano vyras turi moterį lauke, aš to paklausiau , jis labai supyko ir pasakė, kad būtent todėl jis nori, kad mes išsiskirtume, jis paliko namus 6 mėnesiams, kai pamačiau raginimo vedėjos daktarės Ajayi kontaktą, moteris paaiškino, kaip ji galėjo pastoti ir turėti savo vaiką vartodamas vaistažoles po 9 metų santuokos, aš užmezgiau jo kontaktą ir paaiškinau jam savo situaciją su vyru, jis man pasakė, kad mano vyru manipuliuoja tamsi jėga, jis man pasakė kai kuriuos dalykus, kuriuos turėjau padaryti ir atlikti burtą, septynios burtų dienos, kai mano vyras grįžo namo ir nuplėšė skyrybų dokumentą, dabar mes visi gyvename laimingai, dėka daktaro Ajayi. Nesigėdykite savo problemų, ieškokite pagalbos ir ją išspręskite.

    AtsakytiPanaikinti
  9. Sveiki, čia yra greitas, skirtas tik tiems, kuriems reikia pokyčių savo meilės gyvenime, tiems, kurie ieško patikimo rašybos rato, kuris padėtų atgaivinti savo žlugusius / griūvančius santykius, taip pat tiems, kurie kenčia nuo įvairių negalavimų. yra tas, kuris yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. Gydytojo Egwali burtų namai yra tinkamas pasirinkimas jums, jums reikia tik kontakto, tada galiu jus patikinti, kad visa kita būtų visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės užkeikimui, buvo tinkamai laikomasi visų tinkamų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog jis puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių. Štai kodėl aš naudoju visas laikmenas norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Šiandien kalbėkis su juo ir tavo emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Jam tereikia skambučio!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  10. Dėka šio puikaus žmogaus, kurį sutikau skaitydama kai kuriuos komentarus, iš pradžių išsigandau tokio dalyko, bet man tikrai reikia pagalbos, kad galėčiau išeiti iš savo padėties, nes mano vyras man įspėjo prieš dvi savaites išsikraustyti iš namų. Kadangi turėjau kokių nors nesusipratimų, kurių čia negaliu pasakyti, daktaras Ajayi atliko susitaikymo burtą ir mes galėjome išspręsti ginčą ne teismo tvarka. Jei jums reikia galingo rašytojo paslaugos, susisiekite su daktaru Ajayi
    „Whatsapp“: +2347084887094 arba
    paštas: drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...