2014 m. gruodžio 14 d., sekmadienis

Kavos pertraukėlė pabėgėlių stovykloje

Jis paėmė popieriaus lapą, kuriame buvo pažymėtos mintys, padėsiančios parašyti novelę ar apsakymą. Ant to popieriaus išpylė kokią saują tabako. Tabakas svarbiau nei mano mintys. Jis svarbiau nei tabakas. Sėdžiu kampe it įbaugintas žvėris, nepatikliai stebiu kas čia vyksta. Kaip gali kažkas vykti, kur nieko nėra. Kaip pati įvykau šioje begalybėje tarp man nesuprantamų pasirinkimų versijų. Vis dar žiūriu į jį ir mąstau kiek laiko prireiktų kol užmirščiau. Nesu tikra ar žmogaus buvimo laikas mūsų gyvenime  proporcingas tam, per kurį jį užmirštame. Kartais. Dažniausiai priklauso nuo to, kiek stipriai leidome įsigyventi mumyse. Retai taip. Lengviau leidžiuosi sumindžiojama.

Ne visi paklausia ar gali užsukti į mažyčius nesutvarkytus mūsų gyvenimus. Kiti juose jaučiasi kaip šeimininkai ir vos pravėrę širdies duris ima valyti dulkes ir įkyriai klausinėti ,,O kas čia?"  ,, O kuo jis vardu?" ,, Kada čia buvo?". Nenoriu prisiminti kada buvo mano praeitis. Neįsimenu neapibrėžiamų dalykų. Aš pati praktiškai neįkainuojama relikvija - manyje tiek daug praeities. Kas pasakytų kitaip, visi tampomės nepakeliamus lagaminus su senoviškais servizais, kuriuose slepiasi visos užsilikusios nuoskaudos, sukeltos negebėjimo susitaikyti su ne laiku iš mūsų gyvenimo išėjusiais žmonėmis. Tik nesu tikra ar jie visi tikrai išėjo ne savo laiku. Vis dar galvoju, kad kiekvienas išeina kada jam reikia. Tiesiog. Be jokių dramatiškų atsisveikinimų kaip filmuose. Gyvenime atsikeli ir supranti, kad šiandien ta diena, kai turi palikti žmogų, kuris tau leidžia šokinėti kaip teniso kamuoliukui nenusibrėžiant ribų. Antradienį gali suvokti, kad Tavęs nereikia tam, kuriam maneisi esąs reikalingas. Ir kas čia tokio, tai tik nedidelio masto tragedijos visų karų ir nesantaikų šešėlyje.
Liūdna ne dėl to, kad mus palieka ar mes paliekame. Liūdniausia dėl to, kad niekuomet tam nebūname pasiruošę. Kartais taip norisi bent šiek tiek dirbtinos laimės, kad ryžtamės užsimiršti ir ignoruoti, jog viename ar kitame gyvenime jau esame nepageidaujami ir egzistuojame tik kaip prisiminimai. Būna akimirkų, kai vis įkyriai norisi save priminti. Tos įkyrios kovos su išdidumu ir baime likti vienai...
 Būna, iš ryto prisižadi išeiti iš žmogaus gyvenimo, o vėliau stebi, kaip tarp jo pirštų pabyra išsivadėjęs tabakas.
Niekada nežinai kuris durų užraktas išties bus paskutinis..

3 komentarai:

  1. Sveiki, čia yra greitas, skirtas tik tiems, kuriems reikia pokyčių savo meilės gyvenime, tiems, kurie ieško patikimo rašybos rato, kuris padėtų atgaivinti savo žlugusius / griūvančius santykius, taip pat tiems, kurie kenčia nuo įvairių negalavimų. yra tas, kuris yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. Gydytojo Egwali burtų namai yra tinkamas pasirinkimas jums, jums reikia tik kontakto, tada galiu jus patikinti, kad visa kita būtų visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės užkeikimui, buvo tinkamai laikomasi visų tinkamų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog jis puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių. Štai kodėl aš naudoju visas laikmenas norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Šiandien kalbėkis su juo ir tavo emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Jam tereikia skambučio!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tai buvo puikus garbės susitikimas, kai dr. Egwali išgydė ir padėjo atkurti mano iširusias santuokas, kurios žlugimo riba buvo vien dėl to, kad po daugelio metų buvimo kartu nesugebėjau susilaukti vaiko, aš taip pat jaučiausi blogai, nes tada vieną dieną jis nusprendė eiti savo keliu, kuris iš tikrųjų mane sužlugdė, o tai labai nepanašus į jį. Aš susisiekiau su dr. Egwali burtų namais dėl visko, kas dabar pasikeitė, nes mes vėl kartu ir laukiamės pirmojo vaiko. Labai džiaugiuosi, kad susipažinau su jumis, pone. Jūsų taip pat nėra išimtis. Susisiekite su juo šiandien dėl visų su santuoka ir sveikata susijusių klausimų ir džiaugsitės, kad taip padarėte .. Tai yra jo detalės
    El. Paštas: dregwalispellbinder@gmail.com
    „WhatsApp“: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  3. Šiandien esu labai laiminga su savo šeima. Mano vardas Angela, gyvenu JAV, vyras paliko mane vieneriems metams ir aš jį labai myliu, nuo tada ieškau būdo, kaip jį susigrąžinti. Išbandžiau daugybę variantų, bet nepavyko, kol sutikau draugą, kuris mane supažindino su daktaru UDAMA, burtininku, kuris padėjo man susigrąžinti vyrą po 2 dienų. Su vyru šiandien gyvename laimingai kartu, nes vykdžiau puikios daktarės UDAMA nurodymus. Tas žmogus puikus, su juo galite susisiekti el. paštu: (udamaada@gmail.com). o jo tiesioginis kontaktinis numeris ir whatsapp yra ( +27658978226 ) Dabar patarsiu rimtiems žmonėms, kurie susidūrė su tokia problema, susisiekti su juo dabar ir rasti greitą sprendimą be streso.

    AtsakytiPanaikinti

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...