2014 m. spalio 4 d., šeštadienis

Antihumoro vakaras

                Mano humoro jausmas visai užgesęs. Nežinau ar kada tokį turėjau. Nesuprantu normalių žmonių juokų, nesuprantu kodėl jie nesupranta mano nesupratimo. Kartais būna visai juokinga. Tikrai juokinga. Tai nebūtinai turi būti juodas humoras, kur visa žodžių žaismė ir pašaipa pateikiama išvirkščiąja puse.
               Kartais būna juokinga ir aš bandau juoktis, bet jau po kelių sekundžių suprantu, kad mano žandikauliai yra apraizgyti nerūdijančiomis grandinėmis ir bent kiek ilgiau vaidinti isterišką juoką būtų ne tik ne etiška, bet ir ne estetiška - juokiuosi kaip tie žmonės, kurie nesupranta bajerių ir po apinkinių žvengimo cunamio garsiau nei reikėtų ima krizenti ir dar prideda:  ,,Cha, gerai tu čia skėlei, Broniau. ".
              Gaila tų draugų, kurie mane ryžtasi supažindinti su kitais savo draugais. Manau, norint išvengti gėdos kitą kartą reikės prisistatyti svetimu vardu. Nors taip apsaugosiu tik save. Vėlgi nieko gero.

***********************************************************************************
         Kažkas trypia viršuje. Tikiuosi, kad tai ne įniršę kaimynai. Gali būti, kad per kiek garsiai leidžiu Kiss'us. Bet jie to nusipelnė. Aš plaktuką į rankas imu tik darbo dienomis, o jie ir savaitgaliais.
        Grįžtant prie mano gyvenimiškų bajerių. Namuose vaikštau su marškinėliais ant kurių yra neoninis užrašas : ,, My boyfriend thinks I'm at the movies". Taigi, geriausiu atveju šiuo neonu galiu pasigėrėti įlindusi į vonią ar tualetą. Ką jau kalbėti, kad taip mane atrodančią mato mano kambariokai. Taip, jiems labai įdomu ką galvoja mano mistinis vaikinas. Žodžiu, šmaikšti ir sąmojinga pati sau.
           Dar krentu iš koto žiūrėdama visokius "Modern Family" , "Friends" , "Married with children" . Žinau, kad jokios meninės vertės ten nėra, bet baisiai gera žinoti, kad jau tiek užaugau, jog sugebu suprasti pastarųjų dviejų serialų veikėjų seksualines užuominas. Man tai didelis pasiekimas. Niekada negalvojau, kad šie du serialai yra tokie patvirkę. Kita vertus, visai tvarkingai ir įžvalgiai sukurti, jei maži vaikai nesupranta visos tos medžiagos, kuri gali pakenkti jų moralei. Aš tai nesuprasdavau.. Ir be to, labai džiaugiuosi, kad už kadro nuolat kažkas juokiasi - man nereikia. Matot, nieko čia juokingo. O norėjau tokia pasirodyti.
Kita vertus, visuomet galiu galiu papasakoti anekdotų. Kažkada mokėjau vieną apie kalakutą ir serbentus.
Visai juokingai skambėjo. Tada man buvo 10 metų.
Vėliau pastebėjau, kad kalakutai mėgsta nusukti nuo namų, o serbentus nulesa špokai.
Po kelių metų iškasėme paskutinį serbentų krūmą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...