2014 m. birželio 23 d., pirmadienis

Pavadinimas vis tiek būtų niekam tikęs

Mano nagų lakas siaubingai nusilupęs ir be to, kad išsiskalbiau, šiandien nieko nenuveikiau. Ak, tiesa, bandydama tapti protingesne , perskaičiau daugiau nei pusę Jum Caroll  "Krepšininko dienoraščio" . Bėda ta, kad aš beveik ištisai ir nepaliaujamai skaitau knygas vien tik apie narkomanus arba apie šiaip kokio nors plauko visuomenės veikėjus, kurie retkarčiais mėgsta įsmukti į vonios kambarį tam, kad galėtų sušniaukšti kokaino. Kartais ne tik vaizduotės pasaulyje, bet ir realybėje su tokiais trainiojuosi. Nesakau, kad tai yra labai blogai, bet klausimas ką visa tai duoda man. Be to, kad iš arčiau galiu pamatyti kaip skirtingus žmones užveža vienas ar kitas mėšlas ir vėliau apie tai ką nors parašyti, jokios apčiuopiamesnės naudos nesugalvoju.
Bet leiskite paklausti ar kam nors tai rūpi? Man tai jau tikrai ne.
Įstojau į vieną nuostabią organizaciją, kurioje tikrai galėčiau patobulinti rašymo įgūdžius. Bet nieko nerašau. Tik švaistausi su neaiškiais tipais, migruoju iš vienų namų į kitus, klausau iki gyvo kaulo įsiėdusių ir vis dar nepabodusių ,, Portishead'ų", kibirais maukiu kavą ir retkarčiais tvarkydama savo šiukšlyną pagalvoju apie ateitį. Tokia mano nyki ir neproduktyvi būtis, kuria labai ir nesiskundžiu. Svarbiausia paklaustam kaip sekasi visuomet atsakyti tą patį - gerai. Ačiū, man sekasi gerai. Žmonės atlips, nes nebeturės ko paklausti, o tu visuomet turėsi kozirį, patvirtinantį gyvenimo kokybiškumą.
Kitas dalykas, svarbiausia šalia esantiems neleisti per daug  atsipalaiduoti. Priešingu atveju aplinkiniai gali pamanyti, kad esi jų draugas. Tada jie ant tavęs ims pilti purvus, pasitikės, prilips kaip glitūs klijai ir prie kitų elgsis negarbingai. Susitiksite su tokio tipo draugu ir nė nepajusite kaip prie jūsų pačių jis ims porinti koks tu esi šmaikštus, kad visada pralaimi žaisdamas kortomis ir niekaip negali nustoti ryti naktimis. Tai niekai, bet nėra nieko baisiau, kai tas, kuris tave pažįsta kiek ilgiau nei autobuso vairuotojas, iš kurio ką tik nusipirkai bilietą, kitam ima taukšti tokius dalykus, kuriuos išgirdęs turėtum suprasti, kad jis tave geriau kerta nei tu pats.
Turiu vieną keistenybę- labai nemėgstu kitiems skųstis, kokia aš negraži , ir kokia stora, ir, o siaube, mano šlaunis okupavęs celiulitas. Visų pirma, celiulitas apskritai yra išgalvotas. Na gerai, egzistuoja jis iš tiesų, tačiau visas tas susireikšminimas ir terminas, apskritai, yra vien tik kultūros įtaka ir farmacininkų bei grožio industrijos atstovų pelno šaltinis. Būkite tikri, studijuoju įdomius dalykus, tai jau tikrai žinau ką kalbu. Antra, tikiu, kad besiskųsdamas esantis negražiu, žmogus pats duoda pretekstą taip galvoti. Jei man koks Jonas pasakytų, kad jo ausys atlėpusios, aš tikrai apie tai susimąstyčiau, net ir tuo atveju, jei ausų jis neturėtų išvis. Svarbiausia leisti kitiems apie save gerai atsiliepti ir visus komplimentus priimti taip, tarsi mes juos būtumėm girdėję šimtus kartų ir žinotumėm, kad tai yra neabejotina tiesa. Toks šaltas komplimentų priėmimas rodo tik viena - taip, aš to verta ir nusipelniau jų dar daugiau. Žinoma, kartais tenka išgirsti tokių iš kojų verčiančių pagyrų, kad būna sunku nepaklausti ,, O dėl ko tu taip manai?" arba ,,Baik, aš tikrai ne tokia.". Tačiau paklausykite mano patarimo ir jūs būsite išganyti. Čia ne pažadas ir ne pranašystė. Taip bus iš tiesų.
Ir net jeigu užsitepę veido kaukę atrodote gražiau nei be jos, niekam neleiskite apie save galvoti  taip, kai kaip mes dažnai galvojame apie aplinkinius.

P.s. Aš nemoku normaliai rašyti ką veikiau visą dieną arba susitelkti į vieną temą, nemoku palaikyti santykio su tais, kurie čia skaito. Vis linkstu į literatūrinį stilių ir taip pribridau, kad kartais nesuvokiu ką rašau. Šiaip ar taip paminėsiu, kad galbūt ne kitame, bet viename iš ateityje pasirodančių blogų turėtų būti įrašas apie vieną gerą mano draugą. Galiu prirašyti daug biografinės tiesos, bet jis pats manęs prašė kažką parašyti apie jį. Tai nejaugi suksiu galvą dėl to, kad kažkas nuskambės ne taip saldžiai kaip norėtųsi.
Iki susitikimo kituose įrašuose.
Eksperimentuokit!

4 komentarai:

  1. galbūt nori tapti draugais? :)
    http://zudikesistorija.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  2. Koks stebuklas, kai turiu savo buvusį užpakalį ir turiu pasidalyti šiuo puikiu liudijimu. Tiesiog noriu pasakyti ačiū dr. ODION rašybos ratojui už tai, kad skyrė laiko man padėti ištarti burtą, kuris sugrąžina mano buvusį meilužį, dabar mano meilužį, kuris staiga prarado susidomėjimą manyje, po šešių mėnesių sužadėtuvių, bet šiandien mes susituokę ir esame laimingesni nei niekada anksčiau, man tikrai trūksta žodžių ir džiaugsmo, ir aš nežinau, kiek vertinu tave. Dr ODION rašybos žinovas Dievas, atsiųstas sugrąžintiems santykiams, jam labai patinka padėti žmonėms įgyvendinti savo norus, surasti tikrąją meilę, susigrąžinti buvusius meilužius, nutraukti bjaurius santykius, rasti sėkmę, pritraukti laimę, susirasti sielos draugus ir dar daugiau, susisiekti su juo šiandien. ir leisk jam parodyti tau savo Meilės rašybos sistemos stebuklus ir nuostabą. Jis pateikia geriausius rašybos rašybos rezultatus, susisiek su juo el. Paštu; (drodion60@yandex.com) arba taip pat galite „whatsApp jam“ kreiptis telefonu +2349060503921. jis taip pat gali padėti jums ištarti galingą meilės burtą jūsų santykiuose ar santuokoje.

    AtsakytiPanaikinti
  3. MANAS VYRAS VISADA BŪS MINIS .... !!!!
    Kaip aš, pasitelkęs gerą daktaro ODION meilės romaną, vėl susigrąžinau išsiskyrusį vyrą ... Mano vardas Lilibeth Hernandez. Kai internete skaičiau liudijimą apie tai, kaip didžiausias ir galingiausias rašytojas dr. ODIONAS padėjo sugrąžinti skyrybų vyrą EX LOVER. Aš galvojau, kaip tai gali būti tiesa, nes praeityje daugelis man nepavyko, nesant iš jų jokio rezultato. Aš tiesiog leidžiu paštui praeiti ir judėti forume. Vėl pastebėjau, kad kažkas paskelbė patikrintą ir patikimą rašybos raštą. Perskaičius laišką, apie tai kalbėjo tas pats vyras dr ODION. Taigi aš neturiu kitos išeities, kaip iš tikrųjų patikrinti, kaip jis veikia. Buvau visiškai nusiaubta, kai mane paliko mano mylimas vyras. Tai buvo tarsi visas mano pasaulis, nykstantis į liūdesį ir skausmą. Aš žinau, kad tai skamba keistai, bet iš visų rašytojų, su kuriais susisiekiau, jis buvo vienintelis, kuris man padarė tokį įspūdį, kad esu toks tikras ir patikimas. Daugiau nei jo žodžiai, jis sugrąžino mano vyrą ir įgyvendino visus mano norus. Dabar jis yra ištikimas, kreipia į mane dėmesį, kiekvieną sekmadienį siūlo man gėlių, o mes dažnai einame į kiną ir restoraną. mano vyras priėjo prie manęs ir atsiprašė už padarytas klaidas ir pažadėjo niekada to nedaryti daugiau. Nuo to laiko viskas grįžo į normalią padėtį. Aš ir mano šeima vėl gyvename kartu laimingai. Aš būsiu amžinai dėkingas už tai, kad pavertiau savo gyvenimą iš pragaro į dangų! Manau, kuriems reikia pagalbos, turėtų kreiptis į jį pagalbos. Tegul Dievas ir toliau tave naudojasi išgelbėjusiems santykiams. Kiekvienam, turinčiam santuokos, skyrybų, netekusio meilužio ar bet kokių su santykiais susijusių problemų, galite susisiekti su juo (drodion60@yandex.com) el. Pašto adresu: arba „WhatsAPP“ jo mobiliojo telefono numeriu +2349060503921.

    AtsakytiPanaikinti

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...