2014 m. liepos 29 d., antradienis

Nemiegu

Atsiliepti į skambučius ir nenoriai atsakinėti į klausimus kada grįši, kaip sekasi ir kas naujo. Juoktis, kai neva išgirsti labai šmaikštų pastebėjimą. Paryčiais ištepti odą įdegio kremu ir eiti miegoti, nes neužtenka jėgų sulaukti paskutinėmis dienomis jau įprasta tapusios kaitros.
Raustis po rankinę ieškant kramtomosios gumos. O jos neradus tenkintis paskutinėmis cigaretėmis. Bandyti prisiminti kada pirmą kartą pasimylėjai su vaikinu, kuris dabar tau siūlo draugauti. Ir užsimerkus po truputį atkurti jo švelnią ir minkštą odą bei galvoti ką visa tai reiškia.
 Norėti būti išmintinga be išlygų ir suvokti, kad painiojiesi net tarp istorinių datų. Pameluoti kad viskas gerai tik tam, kad ilgiau galėtum pabūti viena. O grįžus namo suvokti, kad vasara baigiasi. Tai išduoda geltonuojantys kviečių laukai, ant žolės gulintys tavo mėgstamiausi avietiniai obuoliai ir tai, kad žmonės pamažu, tačiau ryžtingai pradeda klausinėti ko nori dovanų artėjančio gimtadienio proga.
Tu nežinai. Daiktai tokie beverčiai ir nereikšmingi. Žinoma, apsidžiaugtum gavusi patefoną ar rankų darbo atvirutę, gal dar indelį mėlynių. Neatsisakytum ir to, jei kas nors įkaltų vinį į tavo kambario sieną. Jau seniai nori pasikabinti kokią fotografiją. Kita vertus, ir be viso to gyveni spalvotai ir nieko netrokšti ko tuo metu negali gauti.
Kartais bijai per daug užsisvajoti, bijai paskęsti mažmožiuose ir pamiršti dėl ko gyveni. Išties, būtų baisu pasimesti savo troškimuose. Tai ir gyveni smalsumo vedina - o kas bus rytoj?
O rytoj bus ta pati diena, tik kita.

p.s. Nesu tikra ar kas nors skaito šiuos mano įrašus, bet vis tiek, kreipiuosi į savo įsivaizduojamąjį skaitytoją. Patark, brangusis, ką man rašyti kitą kartą:
a) Apie Kurtą Kobainą.
b) Apie kelionę į Makedoniją.
c) Apie festivalį ,, Granatos Live"
d) Galbūt ką nors daugiau apie savo gyvenimą?

Jei nesunku, pageidavimus parašykite komentaruose. Ačiū. :)

7 komentarai:

  1. ...taip aš čia... skaitau... skaitau su šypsena, bei simpatija... skaitau su baime ir nerimu... skaitau kai noriu Tave atrasti... skaitau kai negaliu pakęsti ir nieko nenoriu žinoti apie tavo vienatvę... skaitau, kai noriu rasti save... Tavo sudužusią vaza primenančiose akyse...

    Nerašyk apie Kurta. Lai Jis ilsisi ramybėje. Visą ką apie ji beparašytum, bus lyginama, su tuo kas apie jį jau parašyta. Bevertis jėgų švaistymas... Ypatingai tokią karštą vasarą. Geriau parašyk apie avietinius obuolius. Ar tikrai jų aromatas primena avietes. Parašyk apie geltonuojančius kviečius. Apie Dubysą... Niekada nebus per daug parašyta apie Dubysą.

    Nerašyk apie Makedonija, nei apie Granatas. Turistinių firmų, bei pramogų pasaulio žmonės tai padarys teisingiau. Žmonės matys jų tobulą, gundantį, cukrum pabarstytą pasaulio suvokimą ir patys įsigeis jį turėti... imti.. vartoti... be jokių abejonių... liūdesio... vienatvės...

    Parašyk apie save. Apie Tą kur mintyse vadinu savo mūza... Apie tą jėgą, tą potencialą kuris glūdi Tavyje.... Parašyk apie tas katiniškas akis... Apie tai ką rastum pažvelgęs į jas giliau... toliau nei sudužusios vazos šukės..... Parašyk apie save, o ne supančius veidrodžio šukių atspindžius... Juose męs matome save... o tai taip nepatogu...

    AtsakytiPanaikinti
  2. b ir d.
    parašyk apie tai, ką jautei, kai keliavai...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveikinimai,
    Ar turite sunkumų savo gyvenime?
    „Ajayi“ rašybos atstovas siūlo jums reikalingus sprendimus dėl per daugelį metų įgytų metodų. Aš pirmą kartą susisiekiau su juo per „WhatsApp“, po jo telefono prisijungimo internete. Jis paprašė manęs keletą klausimų apie save, į kuriuos atsakiau, po kelių minučių jis man parašė. atgal ir pasakoja man, kaip reikia išspręsti mano problemas dėka įžvalgos dovanų, kurias jam suteikė jo priekiniai tėvai, nes jis yra iš rašybos liejimo linijos.
    Puikus rašytojas dr. Ajayi, kuris bendrauja su dvasios sritimi, dirba iš nuotraukų, maldų ir daugelio gaminių. Rašybos ratukas dr. Ajayi teikia jums kasdienį stebėjimą ir galite paskambinti gydytojui Ajayi bet kuriuo paros metu. Jei turite problemų, sužinokite, kas davė gydytojui Ajayi sėkmę per tiek metų. Rezultatai stebina ir jis naudoja tik gryną ir naudingą magiją, kuri duoda gerų ir geresnių efektų, todėl jūs neturite nieko švento. Jam gerai sekasi dirbti šį rašybos karalių.

    • Mylimojo grįžimas
    • Didelės meilės ieškojimas
    • Vėl užkariauti savo buvusią ar prarastą meilę
    • Pagerinti jūsų, kaip poros, santykius
    • Harmonija jūsų santykiuose
    • Apsaugokite savo šeimą
    • Jūsų profesinė sėkmė
    • Jūsų verslo klestėjimas
    • Atšaukite blogus burtus prieš jus ar jūsų artimuosius
    • ir kiti

    „Viber“ / „whatsApp“: +2347084887094
    Paštas: drajayi1990@gmail.com

    Kaip matote, dr. Ajayi yra šviesa, kurios jums reikia norint pagerinti savo kasdienį gyvenimą ir suteikti ramybę bei apsaugą jūsų namuose.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ma vie a été si positive depuis que je t'ai rencontré. Je pensais presque qu'il n'y avait aucun espoir de retrouver ma femme. Mais j'ai lu ces bonnes critiques sur votre travail et j'ai acheté un autre sort. J'ai mis toute ma foi en vous et j'ai suivi vos instructions à la lettre. Nous sommes plus heureux que jamais. Tout a l'air parfait et si naturel! C’est ce que j’aime avec votre sort. Merci pour votre aide Dr Ilekhojie pour votre temps, pour votre bienveillance et votre beau cœur. Si vous avez besoin d'une aide similaire, veuillez contacter le Dr Ilekhojie WhatsApp Dr Ilekhojie au +2348147400259 ou par courrier électronique gethelp05@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nuo tada, kai sutikau tave, mano gyvenimas buvo toks teigiamas. Aš beveik galvojau, kad nėra vilties vėl susijungti su žmona. Bet aš perskaičiau šias geras apžvalgas apie tavo darbą ir nusipirkau dar vieną burtą. Aš tikėjau tavimi ir sekiau tavo nurodymais į laišką. Dabar esame laimingesni nei bet kada anksčiau. Viskas atrodo tobula ir taip natūralu! Štai ką aš myliu su jūsų rašyba. Ačiū už jūsų pagalbą dr. Ilekhojie už jūsų laiką, už rūpestingumą ir nuostabią širdį. Jei jums reikia panašios pagalbos, maloniai susisiekite su dr. Ilekhojie WhatsApp dr. Ilekhojie numeriu 2348147400259 arba el. Paštu gethelp05@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  6. Man skaudėjo, kai mano vaikinas paliko mane, norėjau, kad jis sugrįžtų. Man buvo perskaityta keletas liudijimų apie meilės burtų metimą, vadinamą dr. Ogala, kaip jis daugeliui žmonių padėjo per 48 valandas sugrąžinti savo buvusius meilužius. Nuoširdžiai aš tik galvojau, ar tai tikra ir ar šis vyras tikrai galėtų man padėti sugrąžinti savo mylimąjį, kurį aš taip myliu. Nusprendžiau su juo susisiekti, nes labai myliu savo vaikiną ir porą mėnesių buvome atskirai, man jo labai trūko. Aš bandžiau visomis kitomis priemonėmis jį susigrąžinti, bet negalėjau. Aš susisiekiau su Dr.Ogala ir jis man pasakė, kad mano buvęs asmuo grįš pas mane per kitas 48 valandas. Dr.ogala jį išleido, norėdamas sužinoti, kaip aš jį myliu ir norėjau. Ir atvėrė akis, norėdamas įsivaizduoti, kiek mes turime kartu. Mano buvęs žmogus vėl grįžo pas mane. Dabar rašydamas šį liudijimą su džiaugsmu širdyje. Aš esu pats laimingiausias žmogus žemėje, aš ir mano vaikinas gyvename laimingą gyvenimą, o mūsų meilė dabar yra stipresnė, nei kad ji buvo dar prieš jam išvykstant ir išsiskyrus su manimi. Visas ačiū Dr.Ogalai už per didelį darbą, kurį jis padarė dėl manęs, padėdamas man sugrįžti su buvusiu vaikinu. Norėčiau atsisakyti dr. Ogala el. Pašto adreso čia ir tikiuosi, kad pamatysite šį liudijimą ir susisieksite su juo, jei turite mylimąjį, kurio tikrai norite atgal.
    PAŠTAS: Drogala03@gmail.com ARBA
    SKAMBINKITE / „WHATSAPP“: +234749668119 .. AČIŪ ...

    AtsakytiPanaikinti

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...