2017 m. lapkričio 7 d., antradienis

Pats trumpiausias stabtelėjimas

Ant namo slenksčio
kavos puodelis ir žvilgsnis
į tolius, debesis, miškus-
su gailesčiu žiūriu į eglių viršūnes,
prisimenu kaip jomis vaikščiodavau.

4 komentarai:

  1. TOBULINIS MEILĖS SPALVAS RATUOKLIS, KURITE KONTAKTAI UŽ JŪSŲ UŽTIKRINTĄ VEIKLĄ IR SUSISIEKITE, KAD SPRENDŽIAMA

    Negaliu pamiršti, kaip gydytojo PADMAN svetainė: https://padmanspell.com padėjo man atkurti santuoką po to, kai 4 mėnesius išsiskyriau su savo žmona iš ginčo. Ji paliko ir niekada negrįžo pas mane. Aš padariau tiek daug, kad susigrąžinti ją, bet niekas nepasisekė, kol pamačiau komentarą internete, kai kas nors liudijo, kaip daktaras PADMANAS padėjo jam susigrąžinti savo žmoną. Būtent taip aš susisiekiau su juo per savo „WhatsApp“ ir parašęs mano problemą jis patikino mane, kad jis padės man sugrįžti su žmona per 24 valandas po meilės burtų išsakymo, o kai jis pasakė žodį, mano žmona grįžo namo ir maldavo, kad jai labai gaila, kad mane paliko, šiandien grįžau su savo žmona ir mes abu laimingi ir vėl gyvena kartu. Aš žinau, kad ten yra daugybė žmonių, norinčių susigrąžinti meilę, susisiekite su dr. Didžiąja, nes jis yra puikus atsakymas į jūsų problemą. Susisiekite su juo: paskambinkite / „WhatsApp jam“: +19492293867 https://twitter.com/padman_dr. Svetainė: https://padmanspell.com/index-3.html El. Paštas: padmanlovespell@yahoo.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveiki, čia yra greitas, skirtas tik tiems, kuriems reikia pokyčių savo meilės gyvenime, tiems, kurie ieško patikimo rašybos rato, kuris padėtų atgaivinti savo žlugusius / griūvančius santykius, taip pat tiems, kurie kenčia nuo įvairių negalavimų. yra tas, kuris yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. Gydytojo Egwali burtų namai yra tinkamas pasirinkimas jums, jums reikia tik kontakto, tada galiu jus patikinti, kad visa kita būtų visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės užkeikimui, buvo tinkamai laikomasi visų tinkamų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog jis puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių. Štai kodėl aš naudoju visas laikmenas norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Šiandien kalbėkis su juo ir tavo emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Jam tereikia skambučio!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tai buvo puikus garbės susitikimas, kai dr. Egwali išgydė ir padėjo atkurti mano iširusias santuokas, kurios žlugimo riba buvo vien dėl to, kad po daugelio metų buvimo kartu nesugebėjau susilaukti vaiko, aš taip pat jaučiausi blogai, nes tada vieną dieną jis nusprendė eiti savo keliu, kuris iš tikrųjų mane sužlugdė, o tai labai nepanašus į jį. Aš susisiekiau su dr. Egwali burtų namais dėl visko, kas dabar pasikeitė, nes mes vėl kartu ir laukiamės pirmojo vaiko. Labai džiaugiuosi, kad susipažinau su jumis, pone. Jūsų taip pat nėra išimtis. Susisiekite su juo šiandien dėl visų su santuoka ir sveikata susijusių klausimų ir džiaugsitės, kad taip padarėte .. Tai yra jo detalės
    El. Paštas: dregwalispellbinder@gmail.com
    „WhatsApp“: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  4. Visiems, kurie skaito tai, turite tikėti ir būti pozityviai nusiteikę, nes veikia didesnės jėgos, nei galite įsivaizduoti. Tai pagerės, kai tikėsite ir atitinkamai elgsitės, tada kiekviena jūsų situacija pagerės, nesvarbu, ar tai numatėte, ar ne. Po susitikimo su daktaru EGWALI aš sutvarkiau daiktus su savo sutuoktiniu. Mano sąjungą sužlugdė kai kurios nematytos jėgos, nežinojusios, kad mano santuoka buvo pagrindinis tikslas, mes turėjome nuolatinių problemų, kurių neišsprendėme, tačiau viskas buvo atnaujinta po to, kai atvyko DR EGWALI, nes esame laimingi ir gyvename taikiai, be jokios abejonės, labai rekomenduoju tiems, kuriems reikia geras burtas veikia, jis tikrai yra patikimas bet kokioms problemoms, su kuriomis susiduriate, nesvarbu, ar tai meilė, apsauga, pinigai ar psichinės galios. Rašykite jam el. Paštu Dregwalispellbinder@gmail.com arba „Viber“/ „WhatsApp“ +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...