2017 m. lapkričio 12 d., sekmadienis

išeik, naktie, iš mano kūno

      Paskutiniu metu nustojau klausytis muzikos, kad geriau girdėčiau save. Jaučiuosi nepatogiai savo kūne - jis per daug suglebęs, tingus, greitai išvargstantis, dažnai svaigsta galva. Šią savaitę ne kartą teko įsikibti į spintą, duris ar tiesiog trumpam prigulti, kad aptemus sąmonei nenugriūčiau kur papuola. Manau, man taip yra nuo saulės trūkumo, nuo rudens, nuo nuogų medžių, nuo pilkos spalvos.
       Ilgainiui mano siela tampa tokia jautri kokia buvo vaikystėje. Ankščiau mane sugraudindavo įsivaizduojamos katastrofos, tėvų pastabos, paukščiuko mirtis, nesėkmės. Šiandien spėjau susigraudinti mažiausiai du kartus. Dieną skaičiau Marcelijaus Martinaičio ir Viktorijos Daujotytės knygą "Sugrįžęs iš gyvenimo". Gėrėjausi M.Martinaičio gimtinės, dirvos ir ankstyvo ryto, saulėlydžio bei vėjuoto rudens vakaro vaizdiniais ir viskas atrodė išgyventa tūkstančius kartų, užrašyta, perrašyta, išjausta. Kartais jaučiuosi, kad visos M.Martinaičio atmintys bėgioja mano krauju. Ir taip džiaugiuosi, jog turėjau galimybę jį pamatyti gyvai. Tada dar neįvertinau šio gyvenimo įvykio, bet jau supratau - labai svarbu,ką jis pasakoja ir kokiais prisiminimais dalinasi. Todėl pykau ant draugių, kurias buvau pasikvietusi į šį literatūrinį renginį. Jos visą laiką praplepėjo ir prasijuokė, iš proto varė jų nesugebėjimas susikaupti. Jau tada žinojau, kad kalbant poetams reikia tylėti. Reikia gerti jų žodžius, nes paskui prie to šulinio galima ir neprieiti.

///////
         Vis dėlto penktadienį teks klausyti daug muzikos, nes vyksime į Taliną. Nebus kitos išeities, nes dienos paskutiniu metu tokios blankios, jog veidrodyje neišeina atpažinti savęs. Knygos paskaityti nepavyks, o ir tas skaitymas reikalauja susikaupimo, tylos, ramesnio kvėpavimo.
         Šiandien išsiunčiau vieną laišką. Žinau, kad artimiausiu metu jų parašysiu ir išsiųsiu mažiausiai tris. Linkėjimų, meilės, prisipažinimų, atsivėrimų. Ko dar paberti į tuos laiškus? Savęs išsikvėpusios? Betvarkės per lovos kraštą virstančios?
            Kodėl taip liūdna? Ką aš laidoju savyje?
           Šaltu prakaitu per miegą, per kasdienybės dulkes į naktį.

5 komentarai:

  1. Sveiki, čia yra greitas, skirtas tik tiems, kuriems reikia pokyčių savo meilės gyvenime, tiems, kurie ieško patikimo rašybos rato, kuris padėtų atgaivinti savo žlugusius / griūvančius santykius, taip pat tiems, kurie kenčia nuo įvairių negalavimų. yra tas, kuris yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. Gydytojo Egwali burtų namai yra tinkamas pasirinkimas jums, jums reikia tik kontakto, tada galiu jus patikinti, kad visa kita būtų visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės užkeikimui, buvo tinkamai laikomasi visų tinkamų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog jis puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių. Štai kodėl aš naudoju visas laikmenas norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Šiandien kalbėkis su juo ir tavo emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Jam tereikia skambučio!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tai buvo puikus garbės susitikimas, kai dr. Egwali išgydė ir padėjo atkurti mano iširusias santuokas, kurios žlugimo riba buvo vien dėl to, kad po daugelio metų buvimo kartu nesugebėjau susilaukti vaiko, aš taip pat jaučiausi blogai, nes tada vieną dieną jis nusprendė eiti savo keliu, kuris iš tikrųjų mane sužlugdė, o tai labai nepanašus į jį. Aš susisiekiau su dr. Egwali burtų namais dėl visko, kas dabar pasikeitė, nes mes vėl kartu ir laukiamės pirmojo vaiko. Labai džiaugiuosi, kad susipažinau su jumis, pone. Jūsų taip pat nėra išimtis. Susisiekite su juo šiandien dėl visų su santuoka ir sveikata susijusių klausimų ir džiaugsitės, kad taip padarėte .. Tai yra jo detalės
    El. Paštas: dregwalispellbinder@gmail.com
    „WhatsApp“: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  3. Šiandien daugybė žmonių patiria įvairių santykių skausmus, nes sunku atsisakyti tikros meilės, kartais apsimetame, kad mums viskas gerai, bet taip nėra. Norėdami gauti mylimąjį, mes taip pat stengiamės atgauti džiaugsmą ir laimę. Daktaras Egwali yra čia, kad padėtų sulaužytoms širdims, nes jis savo galingais meilės burtais sugeba atkurti jūsų buvusįjį ar atkurti meilės gyvenimą, nes aš tai išbandžiau ir tikėjau, kad šiandien esu gyvas liudininkas. Manęs prašo asmenys, turintys santuokos ar santykių traumų, kuo greičiau susisiekti su juo WhatsApp telefonu +2348122948392 arba atsiųsti jam el. El. Paštas /dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveiki, vaikinai! Tai priklauso tik nuo šio nuostabaus burtų kolekcionieriaus, kuris yra vertas mėgdžiojimo, taip pat mano geriausia draugė Katherine .. Aš esu Donna Burkley. Aš gyvenu Kalifornijos San Francisko įlankoje, mano emocinis gyvenimas geriau pasikeitė nuo intervencijos „Egwali“, kurį pateikė mano brangus draugas tuo metu, kai visi manėme, kad tai padaryta atvirkščiai. Patikėkite, aš netikėjau dėl savo skirtingų susitikimų su daugybe būrėjų ir svetainių, kad visi sugrąžintum savo žavų, lengvai į akis žvelgiantį vyrą, neabejotinai turėdamas omenyje, kad turėjo būti patikima vieta , tada kathy atėjo su daktaro Egwali straipsniu, o po užtarimo su gydytoju poilsis buvo visiškai kitokia patirtis ir visiškai naujas meilės krepšys man ir vaikams. Šiandien mes vėl susituokėme ir gyvename gražiai, dabar galiu save vadinti tikru tikinčiu vaikinu, kuris kada nors galėtų įsivaizduoti, kad jis vis dar grįš, dar kartą ačiū jums. Dar daugiau malonės alkūnėms. Nesidrovėkite dėl to ir jūs išimtis..tai jo kontaktai. WhatsApp: +2348122948392 / paštas: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  5. Visiems, kurie skaito tai, turite tikėti ir būti pozityviai nusiteikę, nes veikia didesnės jėgos, nei galite įsivaizduoti. Tai pagerės, kai tikėsite ir atitinkamai elgsitės, tada kiekviena jūsų situacija pagerės, nesvarbu, ar tai numatėte, ar ne. Po susitikimo su daktaru EGWALI aš sutvarkiau daiktus su savo sutuoktiniu. Mano sąjungą sužlugdė kai kurios nematytos jėgos, nežinojusios, kad mano santuoka buvo pagrindinis tikslas, mes turėjome nuolatinių problemų, kurių neišsprendėme, tačiau viskas buvo atnaujinta po to, kai atvyko DR EGWALI, nes esame laimingi ir gyvename taikiai, be jokios abejonės, labai rekomenduoju tiems, kuriems reikia geras burtas veikia, jis tikrai yra patikimas bet kokioms problemoms, su kuriomis susiduriate, nesvarbu, ar tai meilė, apsauga, pinigai ar psichinės galios. Rašykite jam el. Paštu Dregwalispellbinder@gmail.com arba „Viber“/ „WhatsApp“ +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...