2017 m. spalio 9 d., pirmadienis

taip mes susitinkame iš naujo

    

Ir galiausiai aš suprantu, jog rūkymas prarado dalį žavesį po to, kai buvo uždrausta prisidegti cigaretę baruose bei kitose viešose vietose. Kai šitas draudimas pasiekė Lietuvą, buvau per jauna, jog suprasčiau jo reikšmingumą. Stebiu filmus, kuriuose elegantiškos, trumpaplaukių šukuosenų damos užsirūko. Cigaretės jų rankose atrodo it galingi viliojimo ginklai. Apskritai, tuose filmuose visos cigaretės atrodo tokios minkštos, purios, pilnos nuostabaus dusinančio skonio. Ir moteris, tarp pirštų sukiojanti cigaretę - pasitempusi, lūpas pasiryškinusi raudonais dažais, skrodžiantis žvilgsnis, atrodo, kažkas tuoj nutiks. Tai tokios moterys, į kurias niekada nebūsiu panaši. Aš negaliu pažadėti pavojaus.
       Man parašo brolis, bet nežinau ko galėčiau jo paklausti. Todėl paklausiu kaip jam sekasi, ar jau įprato prie darbo, ar rytoj reikia į darbą, ar dirba pilną darbo dieną, ar turi maisto, pinigų. Jaučiuosi kaip motina, o noriu būti tik sesuo. Nesugebu papasakoti ko nors linksmo, verčiančio iš koto. Aš tik sukuriu tokią atmosferą, kuri verčia tikėti, jog gyvenimas yra sunkesnis nei yra iš tiesų. Todėl dažniausiai stengiuosi niekam be reikalo nerašyti ir neskambinti. Kartais noriu parašyti ir pasikalbėti apie save arba apie tuos, kam rašau, bet, dievaži, nežinau kaip kalbėti ne paviršutiniškai. Man lengviau prieš miegą mintyse pasikalbėti su sau brangiais žmonėmis. Aš taip tikiuosi, jog jie mane išgirsta. Ir taip tikiuosi, jog gyvenimo pabaigoje turėsiu bent vieną žmogų su kuriuo galėsiu pasikalbėti iš širdies, apie jausmus, kurių, atrodo, lieka vis mažiau.
     Taip ir mes vieną vakarą susitinkame iš naujo. Namai kvepia švara ir skalbiniais. Virtuvėje lengva netvarka, atbėga katinas. Garsiai pasisveikinu su tavimi, bet man niekas neatsako. Galvoju, jog išėjai duonos arba, kaip kartais mėgsti, pasislėpei nuo manęs. Pasikabinu paltą, trumpam susipainioju savo naujajame šalike. Nesikeikiu, tačiau atsainiai jį numetu ant batų dėžės. Įžengiu į kambarį ir smalsiai užmetu žvilgsnį į lovą, grindis, rašomąjį stalą. Mūsų namai. Ant palangės pamerktos rožės. Nei tą dieną, nei vėliau jų nefotografavau  - patys tikriausi atsiminimai išlieka mano galvoje. Pastebiu, jog esi balkone. Jaučiu keistą jaudulį, todėl ilgai nelaukdama pabeldžiu į balkono duris. Tu išsigąsti ir pašoki nuo kėdės. Akyse tuo pačiu metu išvystu ir išgąstį, ir nuostabą. Tuomet atrakini balkono duris, įeinu ir mes apsikabiname. Tavo bučinys pilnas tabako ir ilgesio. Esi nustebintas mano netikėto sugrįžimo, manei kad pasirodysiu pora valandų vėliau. Paaiškėja, kad neatidžiai perskaitei žinutę. Mes turime tik valandą iki kol atvyks mano brolis, todėl nekantriai vienas kitą liečiame, glaudžiuosi prie tavęs. Laukiau kol mane nurengsi.
      
     Dienos šviesoje mano krūtys atrodo tokios baltos, laukiu kol delnais jas apgobsi. Jaučiuosi tokia bejėgė, kai tavo akyse matau geismą, kai jaučiu tave. Dažnai jaučiuosi krentanti į begalybę - man taip smalsu kas ten, kur jau turėtų būti pabaiga. Plūstu į tave ilgesiu ir geismu. Akimirkai išnykstu iš šio kambario, tarsi vaiduoklis išsivynioju per sienas ir išrėkiu save.
      Paskui mes kalbamės, atrodo aš net nebūčiau išvykusi. Geriame kavą ir laukiame kol atvyks brolis.  Kai atvažiuoja V.  truputį nustembu pamačiusi jį su barzda - taip atrodydamas jis gerokai primena tėvą. Visi trys išeiname pavalgyti, tuomet keliaujame pirkti vyno, pelėsinio sūrio, cigarečių ir guminių batų. Vakaras kvepia drėgnais lapais, jau tamsu. Grįžę žiūrime keistą rusišką komediją su M. Jampolskiu, geriame vyną. Esu patenkinta naujomis taurėmis, jos sukelia nepasotinamą norą gerti ir gerti. Todėl nenuostabu, kad į vakaro pabaigą pora butelių ištuštėja. Buvo labai gražus vakaras - užmigau pilna laimės ir bendrumo jausmo. Tik katinas galėjo būti meilesnis. Tačiau tai nieko baisaus, savo prieraišumą ir meilumą jis parodė kitomis dienomis.
Taip vieną rugsėjo šeštadienį buvo iškepti paskutiniai kiaušiniai, išvyko mano brolis, o aš pati nepasiėmiau palto, nes buvo šilta. Žmonės kalbėjo, jog prasidėjo bobų vasara...

6 komentarai:

  1. Ar turite nesusipratimų su savo meiluže, dėl kurio įvyko skyrybos, ir bandėte susitaikyti su juo, tačiau jis nesuteikia jums teigiamo atsakymo ir jaučiate, kad jūsų santykiuose kažkas vyksta ne taip, ir jums reikia greito sprendimo , susisiekite su dr. Ajayi šiandien ir įsitikinkite, kad jūsų meilės gyvenimas bus gražiausias su buvusiais žmonėmis. Dr. Ajayi padėjo man atkurti taiką mano namuose, nes mano vyras paliko mane 9 mėnesiams ir gyveno su kita moterimi ir niekada nenorėjo grįžo namo, bet padėjęs rašybos žinovui dr. Ajayi, jis grįžo namo praėjus 3 dienoms po to, kai dr. Ajayi padarė galingą atkūrimo burtą. Taigi, jei jums reikia greito sprendimo jūsų santykiuose ar santuokoje pasitelkiant rašybos rašytoją, susisiekite su dr. Ajayi dabar el. Paštu: drajayi1990@gmail.com arba „Whatsapp“: +2347084887094

    Jis taip pat gali atlikti šį rašybą žemiau
    1. Loterijos rašyba
    2 Sėkmės burtas
    3. Rašymas laimėti bylą teisme
    4. nėštumo burtai
    tt

    AtsakytiPanaikinti
  2. TOBULINIS MEILĖS SPALVAS RATUOKLIS, KURITE KONTAKTAI UŽ JŪSŲ UŽTIKRINTĄ VEIKLĄ IR SUSISIEKITE, KAD SPRENDŽIAMA

    Negaliu pamiršti, kaip gydytojo PADMAN svetainė: https://padmanspell.com padėjo man atkurti santuoką po to, kai 4 mėnesius išsiskyriau su savo žmona iš ginčo. Ji paliko ir niekada negrįžo pas mane. Aš padariau tiek daug, kad susigrąžinti ją, bet niekas nepasisekė, kol pamačiau komentarą internete, kai kas nors liudijo, kaip daktaras PADMANAS padėjo jam susigrąžinti savo žmoną. Būtent taip aš susisiekiau su juo per savo „WhatsApp“ ir parašęs mano problemą jis patikino mane, kad jis padės man sugrįžti su žmona per 24 valandas po meilės burtų išsakymo, o kai jis pasakė žodį, mano žmona grįžo namo ir maldavo, kad jai labai gaila, kad mane paliko, šiandien grįžau su savo žmona ir mes abu laimingi ir vėl gyvena kartu. Aš žinau, kad ten yra daugybė žmonių, norinčių susigrąžinti meilę, susisiekite su dr. Didžiąja, nes jis yra puikus atsakymas į jūsų problemą. Susisiekite su juo: paskambinkite / „WhatsApp jam“: +19492293867 https://twitter.com/padman_dr. Svetainė: https://padmanspell.com/index-3.html El. Paštas: padmanlovespell@yahoo.com

    AtsakytiPanaikinti
  3. Gyvenimas yra daugybės klausimų paslaptis, į kurią reikia atsakyti, su kokia bėda susiduriate žemėje?
    Ar jūsų vyras ar žmona paliko gyvenimą be gero paaiškinimo, dėl kurio jūs susipainiojate ir norite, kad jie sugrįžtų į savo gyvenimą? Daktaras Ajayi yra tinkamas žmogus šiam darbui, jis yra galingas burtų ratukas, palaimintas jo protėvių ir dievų priimtas kaip jų ruporas žemėje. Daktaras Ajayi man padeda išgelbėti mano sugedusius namus, sugrąžindamas savo vyrą savo galingu burtu. . Aš ir mano vyras buvome išsiskyrę 9 mėnesius be bendravimo, tačiau su daktaro Ajayi užkeikimu jis grįžo ir mes vėl esame viena laiminga šeima. Jei susiduriate su bet kokiomis gyvenimo problemomis ir jums reikia greito sprendimo, susisiekite su dr. Ajayi burtų raštu „Viber“ arba „Whatsapp“: +2347084887094 arba el. Paštas: drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveiki, čia yra greitas, skirtas tik tiems, kuriems reikia pokyčių savo meilės gyvenime, tiems, kurie ieško patikimo rašybos rato, kuris padėtų atgaivinti savo žlugusius / griūvančius santykius, taip pat tiems, kurie kenčia nuo įvairių negalavimų. yra tas, kuris yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. Gydytojo Egwali burtų namai yra tinkamas pasirinkimas jums, jums reikia tik kontakto, tada galiu jus patikinti, kad visa kita būtų visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės užkeikimui, buvo tinkamai laikomasi visų tinkamų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog jis puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių. Štai kodėl aš naudoju visas laikmenas norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Šiandien kalbėkis su juo ir tavo emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Jam tereikia skambučio!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  5. Sveiki, vaikinai! Tai priklauso tik nuo šio nuostabaus burtų kolekcionieriaus, kuris yra vertas mėgdžiojimo, taip pat mano geriausia draugė Katherine .. Aš esu Donna Burkley. Aš gyvenu Kalifornijos San Francisko įlankoje, mano emocinis gyvenimas geriau pasikeitė nuo intervencijos „Egwali“, kurį pateikė mano brangus draugas tuo metu, kai visi manėme, kad tai padaryta atvirkščiai. Patikėkite, aš netikėjau dėl savo skirtingų susitikimų su daugybe būrėjų ir svetainių, kad visi sugrąžintum savo žavų, lengvai į akis žvelgiantį vyrą, neabejotinai turėdamas omenyje, kad turėjo būti patikima vieta , tada kathy atėjo su daktaro Egwali straipsniu, o po užtarimo su gydytoju poilsis buvo visiškai kitokia patirtis ir visiškai naujas meilės krepšys man ir vaikams. Šiandien mes vėl susituokėme ir gyvename gražiai, dabar galiu save vadinti tikru tikinčiu vaikinu, kuris kada nors galėtų įsivaizduoti, kad jis vis dar grįš, dar kartą ačiū jums. Dar daugiau malonės alkūnėms. Nesidrovėkite dėl to ir jūs išimtis..tai jo kontaktai. WhatsApp: +2348122948392 / paštas: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti

  6. Noriu pasidalinti savo nuostabiu liudijimu apie tai, kaip daktaras Ilekhojie palaimino mano gyvenimą, aš dirbau valytoja vakarienės turguje, jau seniai žaidžiu loteriją ir dažniausiai nelaimi, susidūriau su kažkieno liudijimu liudydamas apie tai, kaip daktaras Ilekhojie meldėsi už ją ir davė jai loterijos žaidimą, ir ji laimėjo didelę pinigų sumą, todėl taip pat nusprendė išbandyti savo laimę, susisiekiau su juo per jo kontaktus ir jis patikino, kad jis man padės, sakė jis Aš užtruksiu jam dvi dienas melstis už mane, todėl antrą dieną jis davė man keletą loterijos numerių žaisti, o aš nuėjau žaisti žaidimo, todėl tą ištikimą dieną aš nuėjau patikrinti žaidimo, didžiausiai nuostabai laimėjau labai didelė suma, kuri pakeitė mano statusą, aš atsisakiau valytojos vakarienės rinkoje ir tapau įmonės savininku. Noriu, kad jūs taip pat susisiektumėte su juo dėl laimingo žaidimo. Su juo galite susisiekti el. Paštu gethelp05@gmail.com arba „WhatsApp“ telefonu +2348147400259

    AtsakytiPanaikinti

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...