2017 m. rugsėjo 18 d., pirmadienis

baltas mygtukas

Klausau Eminemo ir prisimenu kaip kadaise, daugiau nei prieš dešimt metų(sunku patikėti, kad laikas jau ir mano gyvenime tampa skaičiuojamas dešimtmečiais) pusseserė kolekcionavo įvairias iškarpas su šio atlikėjo atvaizdu, o paaugliškuose žurnaluose rastus plakatus klijavo ant durų. Nežinau ar ji bent žinojo kaip skamba Eminemo balsas. Aš pati žinojau tik vieną vienintelę jo dainos ištrauką, bet  dabar negalėčiau pasakyti kas tai per kūrinys. Tai tokie santykiai su repu mane siejo vaikystėje. Šiandien pusseserė man rašo kaip įsigijo naują šaldytuvą, o aš prieš miegą svarstau apie tokius dalykus kaip parašyti normalų magistrinį darbą apie hiphopą, repą, filmus. Net keista, kaip vieno žmogaus netikri pomėgiai pavirsto kito tikrais, bet irgi gana abejotinais.  Išties, nežinau ką darysiu, tik svarstau, o labiausiai norėčiau trumpam užsimerkti. Kad nereiktų sukti galvos ką grįžusi veiksiu ir kokiais būdais bandysiu siekti to ko noriu, nes kol kas jaučiuosi daugiausia patirties turinti žmonėms nereikalingų prekių siūlyme bei gintarinių papuošalų kūdikiams ir šuniukams pakavime. Ir kas, po velnių, su manimi negerai, kad nesugebu suderinti linksnių, galūnių ir apskritai parašyti trumpučių gražučių sakinukų? Norisi vemti kažkokiais šlykščiais paviršutiniškais dialogais arba šlykščiai užginčyti bet kurį man palankų žmogų, kuris, ačiū dievui, užsinorėjo su manimi leistis į dialogą apie ką nors - silkes, šunis, kates, lašinius, Hju Grantą, purvinas vonios plyteles, amerikiečius ir australus, niekaip neįveikiamus vartus.
Ha, tiesa apie vartus. Tikiuosi, kas nors įsivaizduos kaip visa tai atrodė ir smagiai pasijuoks. Pamenu, kažkada buvau įsimylėjusi, o gal tik susižavėjusi tokiu gana šviesaus gymio, mėlynų akių ir raumeningo kūno vaikinu, kuris buvo labai mielas, švelnus ir apskritai jau kažkada aprašytas ankstesniuose įrašuose. Kartą išvažiavo jis į Ameriką ir ta proga rašė blog'ą visiems savo artimiesiems ir draugams, žodžiu, visiems interesantams. Žinoma, buvau viena iš jų. Tikrinau ką jis ten parašo, nors rašė taip pat kaip ir kalbėjo- gana šykščiai, lakoniškai ir taupiai. Daugiausia kalbėjo apie viešbučius, apie pakelėje aplankytus objektus, retkarčiais paminėdavo, kad jam užaugo barzda. Man, žinoma, kiekviena naujiena buvo tarsi gurkšnis oro, nors dabar, kai pagalvoju, suprantu, kad aš jo net nebelaukiau, nes aiškiai žinojau, kad tarp mūsų nieko negali įvykti.  O negalėjo įvykti dėl kelių priežasčių - pirma, jis visiškai neįpratęs prie artumo ir aš jį išgąsdinau, antra, aš ne jo skonio apskritai, trečia, jis ieškojo tik laikinų santykių. Tiesą sakant, priežasčių gali būti daugybė, bet geriausia yra tai, kad visi su juo susiję prisiminimai man yra pati gražiausia ir maloniausia nuoskauda per visą gyvenimą.

Taigi, vartai. Aš gal ir ne mano buvęs simpatija, kuris išvykęs svetur rašė specialų blog'ą, tačiau vartų istorija pasidalinti privalau. Susiruošiu penktadienį eiti į techno vakarėlį. Apsirengiu taip šiaip sau, pasiimu pinigų, išgeriu pusę butelio vyno, pažiūrim su Edita blogiausius ir geriausius Amerikos talentus, tuomet ji mane gražiai išlydi ir aš išeinu. Pasiekiu vartus, jie užrakinti, bet ne bėda, nes mus priėmusi tarpininkė teigė, jog ateiti ir išeiti iš kiemo pro vartus yra labai lengva - tereikia kortelės. Išsitraukiu kortelę, visur, kur tik įmanoma bandau ją prikišti,tačiau niekas neįvyksta. Vartai užrakinti, linksmi žmonės eina pro šalį ir manęs neužjaučia. Tada nusileidžia Edita ir bando man padėti ištrūkti, tačiau veltui. Siūlo kortelę įkišti tarp vartų, tačiau laukto rezultato vis tiek nėra. Išsimurzinu striukę, beviltiška. Editai šalta, ji grįžta atgal, o aš pasiryžtu ir į miesto centrą patenku per mūsų kieme esančios kavinės atsarginį, o greičiau jau "sandėlinį" išėjimą. Tą vakarą taip ir nesužinau kaip išeiti iš mūsų kiemo.
Nuo sekmadienio tapome Hju Granto gerbėjomis, todėl nusprendėme peržiūrėti "Notting Hill'ą", tačiau tam reikėjo dar vieno pelėsinio sūrio gabalėlio, čilietiško pusiau saldaus vyno butelio ir kuklios ledų porcijos. Laimingos, ir užmiršusios laiptus, nusileidžiame liftu ir pamatome didįjį siaubą - užrakintus vartus. Abi traukiame savo korteles ir pradedame skenuoti nematomas mikroschemas. Vartai, žinoma, neatsidaro, nepadeda nei apgailestavimai, nei filosofiniai pasvarstymai apie tai, kas išvis tokius dalykus kaip vartai sugalvoja.
Tada išgirstame, kad kažkas išeina pro vienas iš daugelio mūsų kieme esančias duris ir ilgai negalvojusios nueiname pažiūrėti, galbūt galėsime sužinoti išėjimo paslaptį. Švelnių bruožų vaikinas rūko ir ramiai mums paaiškina, jog dešinėje pusėje yra toks baltas mygtukas, kurį reikia tiesiog paspausti ir mes išeisime. Dar palinki mums sėkmės. Ir mums tikrai pasiseka.  Nežinau ar ši istorija turi moralą, galbūt ir turi - kartais reikia išdrįsti paspausti baltą mygtuką, net jei ir nežinai kokia jo paskirtis.

3 komentarai:

  1. Ar turite nesusipratimų su savo meiluže, dėl kurio įvyko skyrybos, ir bandėte susitaikyti su juo, tačiau jis nesuteikia jums teigiamo atsakymo ir jaučiate, kad jūsų santykiuose kažkas vyksta ne taip, ir jums reikia greito sprendimo , susisiekite su dr. Ajayi šiandien ir įsitikinkite, kad jūsų meilės gyvenimas bus gražiausias su buvusiais žmonėmis. Dr. Ajayi padėjo man atkurti taiką mano namuose, nes mano vyras paliko mane 9 mėnesiams ir gyveno su kita moterimi ir niekada nenorėjo grįžo namo, bet padėjęs rašybos žinovui dr. Ajayi, jis grįžo namo praėjus 3 dienoms po to, kai dr. Ajayi padarė galingą atkūrimo burtą. Taigi, jei jums reikia greito sprendimo jūsų santykiuose ar santuokoje pasitelkiant rašybos rašytoją, susisiekite su dr. Ajayi dabar el. Paštu: drajayi1990@gmail.com arba „Whatsapp“: +2347084887094

    Jis taip pat gali atlikti šį rašybą žemiau
    1. Loterijos rašyba
    2 Sėkmės burtas
    3. Rašymas laimėti bylą teisme
    4. nėštumo burtai
    tt

    AtsakytiPanaikinti
  2. TOBULINIS MEILĖS SPALVAS RATUOKLIS, KURITE KONTAKTAI UŽ JŪSŲ UŽTIKRINTĄ VEIKLĄ IR SUSISIEKITE, KAD SPRENDŽIAMA

    Negaliu pamiršti, kaip gydytojo PADMAN svetainė: https://padmanspell.com padėjo man atkurti santuoką po to, kai 4 mėnesius išsiskyriau su savo žmona iš ginčo. Ji paliko ir niekada negrįžo pas mane. Aš padariau tiek daug, kad susigrąžinti ją, bet niekas nepasisekė, kol pamačiau komentarą internete, kai kas nors liudijo, kaip daktaras PADMANAS padėjo jam susigrąžinti savo žmoną. Būtent taip aš susisiekiau su juo per savo „WhatsApp“ ir parašęs mano problemą jis patikino mane, kad jis padės man sugrįžti su žmona per 24 valandas po meilės burtų išsakymo, o kai jis pasakė žodį, mano žmona grįžo namo ir maldavo, kad jai labai gaila, kad mane paliko, šiandien grįžau su savo žmona ir mes abu laimingi ir vėl gyvena kartu. Aš žinau, kad ten yra daugybė žmonių, norinčių susigrąžinti meilę, susisiekite su dr. Didžiąja, nes jis yra puikus atsakymas į jūsų problemą. Susisiekite su juo: paskambinkite / „WhatsApp jam“: +19492293867 https://twitter.com/padman_dr. Svetainė: https://padmanspell.com/index-3.html El. Paštas: padmanlovespell@yahoo.com

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveiki, čia yra greitas, skirtas tik tiems, kuriems reikia pokyčių savo meilės gyvenime, tiems, kurie ieško patikimo rašybos rato, kuris padėtų atgaivinti savo žlugusius / griūvančius santykius, taip pat tiems, kurie kenčia nuo įvairių negalavimų. yra tas, kuris yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. Gydytojo Egwali burtų namai yra tinkamas pasirinkimas jums, jums reikia tik kontakto, tada galiu jus patikinti, kad visa kita būtų visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės užkeikimui, buvo tinkamai laikomasi visų tinkamų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog jis puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių. Štai kodėl aš naudoju visas laikmenas norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Šiandien kalbėkis su juo ir tavo emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Jam tereikia skambučio!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...