2017 m. liepos 7 d., penktadienis

monologas tylai

Už lango triukšmas.  Turbūt dėl to, kad tai vienintelis šiltas vakaras prieš naują ir lietingą savaitę. Kol kas dangus visai ramus ir neužsirūstinęs. Išjungiau muziką, jog geriau girdėtųsi namų tyla. Ypač tylu, kai namuose nėra katino - nėra kam sugaudyti vaiduoklius ir nematomus demonus.
***
Šiandien pirmoji diena po Karaliaus Mindaugo karūnavimo dienos. Nesitiki, jog po vienos laisvos dienos ir vėl penktadienis. Rodos, vienu metu atsirado tiek daug laisvo laiko, jog jis nebetelpa į saujas. Taigi, pusė jo tiesiog išbyra. Gerai pažįstu virtuvės garsus ir girdžiu kaip kaimynų virtuvėje iš puodo veržiasi suputojęs vanduo. Laikas įsiprasmina ir per kitų būtį - per jų virtuvės garsus ir balkone auginamas gėles.

***
Šiandien namuose likau viena. Stengiausi viduje pajusti ir suprasti ko iš tiesų noriu. Ir tada prisiminiau kaip ištisomis savaitėmis visiems aplinkui pasakojau kaip noriu pabūti viena su savimi. Kai nuėjau į parduotuvę, pamačiau žurnalą, kurio pagrindinė numerio tema buvo sąmoningas gyvenimas. Supratau, kad sąmonės manyje maža - gyvenu iš įpročio, iš inercijos. Reikiamose vietose  tinkamai nusišypsau ar nutylu - ir manęs niekas neliečia. Sąmoningai gyventi yra gana sunku - tuomet reikia sau nuolat uždavinėti klausimus, sąžiningai į juos atsakyti, perkratyti sąžinę bei atmintį, nuolat vykdyti amkistatą su savimi ir su kitais.
***
 Kol kas vienintelis dalykas, kurio sąmoningai suvokiu norinti - riebūs grietiniai ledai su trapiais sausainiais.
***
 Labanakt, sąmone.
 Nesąmonė.

2 komentarai:

  1. Aš taip didžiuojuosi ir džiaugiuosi būdama čia, norėdama pasidalinti šiuo nuostabiu, nuostabiu ir nepaprastu liudijimu, tiesiog negaliu patikėti, kad dabar mano vyras grįžta namo, meldžiantis už visus savo neteisingus veiksmus, sakydamas, koks tuščias jis jautėsi visą laiką būdamas išvykęs. , jis paliko mane ir sukėlė mums tiek skausmo po skyrybų, kurios įvyko maždaug po 5 mėnesių, kas tai pamanys. Visas šis stebuklas įvyko iškart po to, kai susisiekiau su daktaru Egwali, dėl kurio man buvo kreiptasi pagalbos. Aš esu laimingiausia moteris visame pasaulyje šiandien, sakyčiau: „tai, kad mano vyras vėl reiškia viską man ir mūsų kūdikiams. Tai yra tikras stebuklas man ir mūsų šeimai, teikiantis amžiną malonumą ir linksmybes. Dabar esu tokia laiminga ir nežinau, kiek išreikšti savo gilų dėkingumą ir dėkingumą jums, Dr.Egwali. Aš primygtinai rekomenduosiu jį, jei jums reikia skubios pagalbos, nes tai garantuota.
    Siųskite jam el. Laišką šiandien /dregwalispellhome@gmail.com arba
    „WhatsApp“: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kiekvienas, skaitantis tai, turi tikėti ir būti pozityviai nusiteikęs, nes dirba didesnės jėgos, nei kada nors įsivaizduojate. Tai pagerės, kai tuo tikėsite ir veiksite, o tada kiekviena jūsų situacija pagerės, nesvarbu, ar to norite, ar ne. Po susitikimo su daktaru EGWALI sutvarkiau daiktus su savo sutuoktiniu. Mano sąjungą sužlugdė nematomos jėgos, nežinojusios, kad pagrindinis tikslas yra mano santuoka, mes turėjome nuolatinių problemų jų neišsprendę, tačiau viskas atsigavo po DR EGWALI atvykimo, nes esame laimingi ir gyvename taikoje, be jokios abejonės, labai rekomenduočiau tiems, kuriems reikia gero rašybos, tai tikrai patikima bet kokiems klausimams, su kuriais susiduriate, nesvarbu, ar tai meilė, apsauga, pinigai ar psichinės galios. Dr EGWALI yra tikras dalykas. Rašykite jam el. Paštu Dregwalispellbinder@gmail.com arba „Viber“ / „WhatsApp“ +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...