2017 m. birželio 21 d., trečiadienis

Suasmeninti prisiminimai iš Nidos

Šiandien vakaras, kai nereikia skubėti gyventi. Vakaras, kai nereikia lėkti, iš vienos krūvos į kitą pernešti neatpažįstamų, seniai liestų, nešiotų, skaitytų daiktų stirtas. Vakaras,  kai butelyje dar yra šlakelis vyno, o namai už daugiau nei poros šimtų kilometrų. Kurie namai? Tie, kuriuose gyvenu ar tie, kurie širdyje? Skaičiuoju savo slaptus palikimus ir nežinau kurių namų sienose ir užkampiuose liko daugiau mano žodžių, paraštėse įsirėžusių...
Ant lengvos vasariškos suknelės užsimetu ištampytą, kiek per didelį nertinį, apsiaunu lengvai išklaipytus sportbačius, ant pečių kuprinę ir  - einu. Einu tik dėl to, jog palėpėje per daug šalta, o kieme nerandu sau vietos, galbūt išvargina striginėjanti telefono programa per kurią bandau skaityti detektyvą, gal išsekina kiek betikslis pigių cigarečių rūkymas. 
Reikia išeiti iš kiemo, iš miško, iš asfalto. Antrą vakarą esu jau kiek labiau įsidrąsinusi, todėl nevengiu žvelgti į praeivių akis, jau nebesigėdiju savo vienišumo. Mano vienatvė tampa nepramušamu skydu, kurio negaliu nusimesti kada tik panorėjusi. Ant vieno turistinio informacinio stendo pamatau žaismingais paveiksėliais margintą kepurę su snapeliu. Tarsi čia pat būtų buvęs žmogus iš kurio staiga liko tik galvos apdangalas. Nė nenutuokiu, kad ir pati greitai išnyksiu kopų begalybėj.

Pasiekusi kopą kur ne kur pastebiu ramiai vaikščiojančias poreles, fotografus, nedideles pagyvenusių vokiečių turistines grupeles. Visi savaip ramūs, savaip laimingi, turbūt jau atsakę bent į dalį savo gyvenimo klausimų. Tokioje begalybėje, kur vienoje gyvenimo pusėje atsiveria marios, o kitoje jūra pasaulis tampa savaime pats į save atsakantis klausimas.
Vėjas draiko palaidus plaukus, ilgainiui jie ima panašėti į varnų lizdą, šukavimas pirštų galiukais  nebetenka prasmės. Užsuku  į vieną iš kelių apžvalgos aikštelių, matau kaip nuo jūros pusės pažeme atkeliauja tirštas debesų užklotas. Pamažu jis apgobia vis daugiau miško, kol galiausiai jį visai praryja. Prieš akis lieka tik smėlio dykynės ir paskendusi atmintis.
Per sąnarius išsineria dulksvas vakaras, gerklėje užtringa verksmas. Mane praryja tirštas it smala rūkas - prieš tai dar spėju įkvėpti.

5 komentarai:

  1. Su visa pagarba jums ir jūsų burtininkams privalau visiems pasakyti šį liudijimą. Su kitais burtininkais jokių rezultatų nemačiau. Aš tiesiog norėjau pas jus ateiti anksčiau, iš jūsų gavau geriausią. Mano buvusio vyro nebuvo ten metus, aš eidavau visur ir pas kitus burtininkus pagalbos, bet rezultato nebuvo, kol draugas supažindino mane su daktaru Egwali. Po to, kai buvo atliktas susitaikymo burtas, pagaliau man paskambino iš jo. Jo stebuklai padarė stebuklus, o mano vyras grįžo kupinas meilės. Tai stebuklas! Jis staiga grįžo su gėlėmis, sakydamas, kad turėčiau jam atleisti, buvau tikrai šokiruotas, kai mano vyras klūpojo maldaudamas atleidimo ir kad aš jį priimsiu. Man labai trūksta žodžių ir džiaugiuosi, kad tu esi Dievas, kurį atsiuntė aš ir visa mano šeima. Ir dabar aš vėl esu džiaugsminga moteris. Labai ačiū dr. Egwali. Visiems, kurie ieško tikro rašybos būrelio, susisiekite su dr. Egwali savo el. Pašto adresu. Pašto adresas: (dregwalispellbinder@gmail.com). Taip pat galite susisiekti su juo tiesiogiai per „Whatsapp“ telefonu +2348122948392
    Jis tikrai yra garantuotas

    AtsakytiPanaikinti
  2. Niekada neįsivaizduoju savęs to darančio, bet esu laimingas ir noriu, kad kiti turėtų jų pagalbą. Aš esu registruota slaugytoja, mano 5 metų santuoka iširo, mano vyras mane paliko, o mūsų vaikai išėjo iš namų, o kiti dalykai, kuriuos girdėjau, girdėjau, kad jis matė mergaitę, kurią iš visų jėgų stengiausi parvežti namo, maldavau, nors to nepadariau Nieko blogo nepadariau, kad viskas veiktų, bet jis visiškai atsisakė kalbėti, keistai elgėsi su manimi ir net nepaisė vaikų. Buvau nusivylusi ir turėjau kreiptis pagalbos, kol pamačiau daktaro Egwali dvasinių namų bylą. Jis patikino, kad bus patenkintas ir kad viskas bus gerai per kelias dienas, bet aš buvau tikrai skeptiškas. Pagaliau vėl susisiekiau su juo, mes kartu išgyvenome procesą ir nustebome, kad burtas suveikė ir mano vyras grįžo namo po 2 metų išsiskyrimo. Dr. Egwali, jis iš tikrųjų yra jo žodžių vyras, jei turite problemų dėl santykių ar bet kurio savo gyvenimo aspekto, kreipkitės į magą dr. Egwali dėl ilgalaikio gydymo.
    El. Paštas: Dregwalispellbinder@gmail.com
    „WhatsApp“ / „Viber“ numeris: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  3. Gyvenimas kartais gali būti įdomus, viena minutė yra maloni, o kitą - visai kas kita. Mes su sutuoktiniu gyvenome labai gražų gyvenimą prieš netikėtą chaosą, gyvenimą be dėmių ar nepasitikėjimo, tik tada, kai mums kilo problemų dėl vaikų palaikymo, jis nustojo mokėti ir rado nuotykį lauke flirtuodamas savo sutuoktinių namuose, papuošdamas viską, ką mes patyrėme. ir dėl to, ką mes dirbome dėl nereikalingo malonumo, jaučiau savyje šią tuštumą, neįsivaizdavau, kaip padėti išgelbėti savo sąjungą su juo, nes jis negrįžo namo, jis vėlavo lauke, gėrė, rūkė ir darė įvairius dalykus niekada to nepadarė ... Bet dėka žmogaus, kuris suteikė džiaugsmo su stabilumu mano namuose, daktarui Egwali, gerų darbų vyrui, jis yra toks tikras ir palankus, nes aš bandžiau ir pasitikėjau ... Kalbėkis su juo apie savo baimes ir džiaugsitės, kad tai padarėte. „WhatsApp“ arba „Viber“ +2348122948392 arba el. Paštu dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kiekvienas, skaitantis tai, turi tikėti ir būti pozityviai nusiteikęs, nes dirba didesnės jėgos, nei kada nors įsivaizduojate. Tai pagerės, kai tuo tikėsite ir veiksite, o tada kiekviena jūsų situacija pagerės, nesvarbu, ar to norite, ar ne. Po susitikimo su daktaru EGWALI sutvarkiau daiktus su savo sutuoktiniu. Mano sąjungą sužlugdė nematomos jėgos, nežinojusios, kad pagrindinis tikslas yra mano santuoka, mes turėjome nuolatinių problemų jų neišsprendę, tačiau viskas atsigavo po DR EGWALI atvykimo, nes esame laimingi ir gyvename taikoje, be jokios abejonės, labai rekomenduočiau tiems, kuriems reikia gero rašybos, tai tikrai patikima bet kokiems klausimams, su kuriais susiduriate, nesvarbu, ar tai meilė, apsauga, pinigai ar psichinės galios. Dr EGWALI yra tikras dalykas. Rašykite jam el. Paštu Dregwalispellbinder@gmail.com arba „Viber“ / „WhatsApp“ +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aš esu Robertas Mitchellas, JAV, Kaip aš įsigijau Willy Wonka auksinį bilietą iš Wal-Mart Nr. 2605 Galipolyje ir laimėjau 15 000 USD. Vis dar atrodo neįtikėtina, kad mano gyvenimas pasikeitė, ir kasdien dėkoju daktarui Prince'ui už pagalbą. Pats geriausias jausmas pasaulyje žinant, kad esu finansiškai apsaugotas. Dr.Prince'as įrodė, kad visi komentarai, kuriuos skaičiau apie jį, yra teisingi, tai sakau dabar, nes prieš susisiekdama su dr.Prince'u turėjau abejonių. jei visa tai, ką skaičiau apie Dr.Prince'ą, yra tiesa, bet susisiekęs su juo tikėjau, kad Dr.Price'as yra tikrai galingas ir jo burtai gali laimėti visokias loterijas Ačiū Dr Prince, jo numeris +18144484537 jis specializuojasi toliau

    1: Meilės burtai
    2: Apsauga nuo rašybos
    3: Nėštumo burtai
    4: Finansinės gerovės burtai
    Šis Žmogus buvo didžiulė palaima man ir mano draugams, todėl įdedu jo el. laišką čia, kad padėčiau visam pasauliui sužinoti apie jo sugebėjimus ir galią spręsti įvairias problemas. Susisiekite su juo šiandien adresu obinnaspelltemple@yahoo.com Jo svetainė obinnaspelltemple. com

    AtsakytiPanaikinti

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...