2015 m. rugsėjo 6 d., sekmadienis

tą vakarą

Nuvemtos palangės, per naktį išsivadėję psichoanalizės seansus primenantys pokalbiai, ne vietoje uždegta žvakė ir sudužusi taurė. Ruduo pilnas manęs ir aš paskendusi daugiabučių stogų begalybėje. It pristabdytas kinematografinis vaizdas kūliais verčiuosi medžių viršūnėmis ir paukščio skrydis tampa tik dar vienas dalykas, kurį jau padariau. Laukiu, kol kils audra ir liūtis kiaurai pramuš lubas. Reikia sušlapti, bet nežinau kaip. Reikia netikėtumų ir daugiau užmirštų tesybės aktų. Man reikia pabusti.
***

Žinai, tą vakarą nenorėjau būti viena. Miegojau iki penkių vakaro, kol sutemo. Skaudančia galva ir ištinusiu veidu nuėjau pasižiūrėti į vonios veidrodį. Reikėjo nuspręsti ką padaryti su savimi. Išsiploviau plaukus ir puošiausi. Tu man davei pakankamai laiko paslėpti savo trūkumus. Tik aš nežinojau, kur šie yra.  Jaučiausi beprotiškai pavargusi ir norėjau išgerti. Važiuodama klausiausi muzikos ir taip užsimiršau, kad, atėjus laikui, visai nesinorėjo išlipti iš troleibuso. Teko tavęs laukti. Nesijaudinau.  Nieko nesitikėjau. Sakei, tu vienišas katinas. Ir iškart atpažinau tave. Buvai toks lipšnus ir puolei apsikabinti. Mane išgąsdino toks artumas. Pastebėjau, kad esi žemesni už mane ir bėgi per perėją palikęs mane už nugaros. Nežinojai, kad mėgstu ramiai praplaukti pro gatves. Tą vakarą buvo kaip visuomet vėsu. Negalvojau, kad vėliau užmiršiu šį jausmą...

1 komentaras:

  1. Man skaudėjo, kai mano vaikinas paliko mane, norėjau, kad jis sugrįžtų. Man buvo perskaityta keletas liudijimų apie meilės burtų metimą, vadinamą dr. Ogala, kaip jis daugeliui žmonių padėjo per 48 valandas sugrąžinti savo buvusius meilužius. Nuoširdžiai aš tik galvojau, ar tai tikra ir ar šis vyras tikrai galėtų man padėti sugrąžinti savo mylimąjį, kurį aš taip myliu. Nusprendžiau su juo susisiekti, nes labai myliu savo vaikiną ir porą mėnesių buvome atskirai, man jo labai trūko. Aš bandžiau visomis kitomis priemonėmis jį susigrąžinti, bet negalėjau. Aš susisiekiau su Dr.Ogala ir jis man pasakė, kad mano buvęs asmuo grįš pas mane per kitas 48 valandas. Dr.ogala jį išleido, norėdamas sužinoti, kaip aš jį myliu ir norėjau. Ir atvėrė akis, norėdamas įsivaizduoti, kiek mes turime kartu. Mano buvęs žmogus vėl grįžo pas mane. Dabar rašydamas šį liudijimą su džiaugsmu širdyje. Aš esu pats laimingiausias žmogus žemėje, aš ir mano vaikinas gyvename laimingą gyvenimą, o mūsų meilė dabar yra stipresnė, nei kad ji buvo dar prieš jam išvykstant ir išsiskyrus su manimi. Visas ačiū Dr.Ogalai už per didelį darbą, kurį jis padarė dėl manęs, padėdamas man sugrįžti su buvusiu vaikinu. Norėčiau atsisakyti dr. Ogala el. Pašto adreso čia ir tikiuosi, kad pamatysite šį liudijimą ir susisieksite su juo, jei turite mylimąjį, kurio tikrai norite atgal.
    PAŠTAS: Drogala03@gmail.com ARBA
    SKAMBINKITE / „WHATSAPP“: +234749668119 .. AČIŪ ...

    AtsakytiPanaikinti

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...