2015 m. birželio 4 d., ketvirtadienis

Vieninteliai namai

Vieninteliai namai, kuriuose neieškau jokių paslapčių ir man nežinomos praeities, namai kuriuose pabudusi matau žurnalų krūvas ir pro medines žaliuzes besiveržiantį rytą. Rytą, kuris įsirango ant mūsų nuogų kūnų. Tokiais momentais užsimirštu, tampu tokia rami, kad net pamirštu galvoti ir kai paklausi kas dedasi mano galvoje nerandu jokių atsakymų. Mano tyla - tau atsakymas. Kad tik tu žinotum...
Išsimėtę daiktai mena tavo chaotišką buvimą. Bijau juos judinti, kartais pakeliu, pauostau sugerdama visą tave. Tuomet padedu į vietą. Nes daiktai gyvena tik ten, kur juos paliekame.
Aš tokia mažytė su tavimi ir man svaigsta galva nuo minčių, kur visa tai gali nuvesti. Mintyse įsipaišau į tavo namų sienas, palieku pirštų pėdsakus ant durų, vaikštau basa, kad kuo labiau įsigerčiau į tavo gyvenimą. Pusnuogė iškišu galvą pro balkono langelį ir susivokiu, kad tau dar per anksti grįžti, ko čia dairausi ir laukiu.
Vieninteliai namai, kurie pakvietė užeiti ir daugiau manęs neišleido. Užsistovėjęs vanduo ant stalelio ir melancholiškas paveikslas su išskydusiais siluetais. Neatsakyti klausimai ir niekučiais nubarstytas prieškambaris. Čia palieku batus ir visą save.

Pienės ant rankų ir iš visų griovių nuskintos pirmosios pavasarinės gėlės. Žiedlapių gaudynės, vėjui įsiveržus. It tingus katinas laukiu, kol paglostysi, gal man visą laiką truputį patiko būti labiau svarbesnei nei esu. Truputį pasistiebusiai, net kai guliu. Įtemptų pėdų raizgalynė, sumišusi su pravėsusios kavos aromatu. Tylūs pasvarstymai apie purvo vonias ir šampūną.
Vieninteliai namai, kuriuose patikėjau, kad geltona spalva yra graži, o žodžiai turi vertę ir kartais gąsdina.

2 komentarai:

  1. Mano namai irgi mano tvirtovė.. Tikrai neįsivaizduoju nebaigtų ruošti namų, Vilniuje uždėjom paskutinį akcentą, susidėjome žaliuzes. Dabar galime jausti privatumą ir mėgautis namų ramybe.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man skaudėjo, kai mano vaikinas paliko mane, norėjau, kad jis sugrįžtų. Man buvo perskaityta keletas liudijimų apie meilės burtų metimą, vadinamą dr. Ogala, kaip jis daugeliui žmonių padėjo per 48 valandas sugrąžinti savo buvusius meilužius. Nuoširdžiai aš tik galvojau, ar tai tikra ir ar šis vyras tikrai galėtų man padėti sugrąžinti savo mylimąjį, kurį aš taip myliu. Nusprendžiau su juo susisiekti, nes labai myliu savo vaikiną ir porą mėnesių buvome atskirai, man jo labai trūko. Aš bandžiau visomis kitomis priemonėmis jį susigrąžinti, bet negalėjau. Aš susisiekiau su Dr.Ogala ir jis man pasakė, kad mano buvęs asmuo grįš pas mane per kitas 48 valandas. Dr.ogala jį išleido, norėdamas sužinoti, kaip aš jį myliu ir norėjau. Ir atvėrė akis, norėdamas įsivaizduoti, kiek mes turime kartu. Mano buvęs žmogus vėl grįžo pas mane. Dabar rašydamas šį liudijimą su džiaugsmu širdyje. Aš esu pats laimingiausias žmogus žemėje, aš ir mano vaikinas gyvename laimingą gyvenimą, o mūsų meilė dabar yra stipresnė, nei kad ji buvo dar prieš jam išvykstant ir išsiskyrus su manimi. Visas ačiū Dr.Ogalai už per didelį darbą, kurį jis padarė dėl manęs, padėdamas man sugrįžti su buvusiu vaikinu. Norėčiau atsisakyti dr. Ogala el. Pašto adreso čia ir tikiuosi, kad pamatysite šį liudijimą ir susisieksite su juo, jei turite mylimąjį, kurio tikrai norite atgal.
    PAŠTAS: Drogala03@gmail.com ARBA
    SKAMBINKITE / „WHATSAPP“: +234749668119 .. AČIŪ ...

    AtsakytiPanaikinti

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...