2015 m. gegužės 5 d., antradienis

vėl save cituoju



Tau patikdavo žiūrėti į mane. Nepaleisdavai iš akių, kai niūniuodama prieš veidrodį šukuodavausi plaukus, kai radijo garsų nešama sukdavausi po visą butą, kai erzinančiai, vieną po kito nusimesdavau drabužius. Tavo savininkiškumas, grobuoniškas žvilgsnis ėsdavo mane kiekviename žingsnyje. Net kai būdavau viena, visuomet jusdavau tavo žalių, nuolat karščiuojančių akių nirtulį. Jausdavausi nuoga ir pažeidžiama, o kai apie tai prabildavau, tu visuomet patenkindamas savimi juokdavaisi ir dar labiau spigindavai tuo aštriu kaip sudužęs stiklas žvilgsniu. Dar ir dabar negaliu atsigauti- taip likau nurengta.
      Nepaisant kartėlio, negaliu nesiilgėti tavęs.  Tuštuma mane lydi kiekviename žingsnyje. Nesuvokiu, kaip galėčiau ją užpildyti. Viskas, ką bedaryčiau tik pagilina ją ir jau imu nesuprasti savo beformės būties linijų, kontūrai kaip akvarelė išsilieja ir pasilieka džiūti. Ilgesys apsiveja balso stygas ir užgniaužia verksmą. Jis kutena mano gerklę ir , greičiausiai, pradėčiau juoktis, jei nesuprasčiau, kad tai skausmo perkreipta rauda. Negaliu būti savimi, neišverkusi tavęs.
      Pinasi mintys ir pervargę poetų eilėraščiai- sūrūs ir suplėkę- nugula ant mano gomurio. Spjaudausi jų nuotrupomis, kol į orą neišlekia keiksmai ir padrikos, adresatų neturinčios frazės.

Pakylu iš lovos ir nueinu iki spintos. Iš jos ištraukiu dar vieną prisiminimą- juodą moherinį megztinį. Priglaudžiu jį prie veido, įtraukiu brangių vyriškų kvepalų aromato- tavo kvapo. Sodraus ir hipnotizuojančio muskuso. Nuo jo man visuomet linkdavo kojos ir aš užsimanydavau išpildyti kiekvieną tavo norą. Išpildyčiau ir dabar. Jei tik būtum čia.

4 komentarai:

  1. nuostabu. tiesiog dievinu kaip tu sugebi emocijas perteikti visose savo rašliavose.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man skaudėjo, kai mano vaikinas paliko mane, norėjau, kad jis sugrįžtų. Man buvo perskaityta keletas liudijimų apie meilės burtų metimą, vadinamą dr. Ogala, kaip jis daugeliui žmonių padėjo per 48 valandas sugrąžinti savo buvusius meilužius. Nuoširdžiai aš tik galvojau, ar tai tikra ir ar šis vyras tikrai galėtų man padėti sugrąžinti savo mylimąjį, kurį aš taip myliu. Nusprendžiau su juo susisiekti, nes labai myliu savo vaikiną ir porą mėnesių buvome atskirai, man jo labai trūko. Aš bandžiau visomis kitomis priemonėmis jį susigrąžinti, bet negalėjau. Aš susisiekiau su Dr.Ogala ir jis man pasakė, kad mano buvęs asmuo grįš pas mane per kitas 48 valandas. Dr.ogala jį išleido, norėdamas sužinoti, kaip aš jį myliu ir norėjau. Ir atvėrė akis, norėdamas įsivaizduoti, kiek mes turime kartu. Mano buvęs žmogus vėl grįžo pas mane. Dabar rašydamas šį liudijimą su džiaugsmu širdyje. Aš esu pats laimingiausias žmogus žemėje, aš ir mano vaikinas gyvename laimingą gyvenimą, o mūsų meilė dabar yra stipresnė, nei kad ji buvo dar prieš jam išvykstant ir išsiskyrus su manimi. Visas ačiū Dr.Ogalai už per didelį darbą, kurį jis padarė dėl manęs, padėdamas man sugrįžti su buvusiu vaikinu. Norėčiau atsisakyti dr. Ogala el. Pašto adreso čia ir tikiuosi, kad pamatysite šį liudijimą ir susisieksite su juo, jei turite mylimąjį, kurio tikrai norite atgal.
    PAŠTAS: Drogala03@gmail.com ARBA
    SKAMBINKITE / „WHATSAPP“: +234749668119 .. AČIŪ ...

    AtsakytiPanaikinti

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...