2016 m. gruodžio 16 d., penktadienis

savo šešėlio išsigąsti

Sunku nei iš šio nei iš to, kai ilgą laiką tyla. Sakiniuose norisi praleisti kas antrą žodį, nes baisu, jog kas nors supras ką noriu pasakyti. Kiekvieną įvykį palaidoju giliai galvoje, nes jaučiuosi bežodė. Kartais nesu įsitikinusi savo balso galimybėmis - ar aš išvis prašneku? O prašnekusi ar pasakau kažką rišlaus?
Mano namai man neskambina ir su manimi nešneka - jaučiuosi tuščia vieta. Nors taip jaustis iš tiesų būtų nuostabu. Esu pasiklydusi tarp to, ką pasakau ir to ką iš tiesų galvoju. Nebesijaučiu tokia teisi ir nepajudinama kaip būdama šešiolikos. Priešingai, norisi pasverti kiekvieną žodį ir tai galų gale tampa mano klaida, nes spradedu bijoti kitaip mąstyti. Aš išmokau daug kalbėti ar rašyti apie nieką, dėlioti abstrakciją po abstrakcijos, metaforą` po metaforos. Lengviau, mažiau skauda. Galima apsimesti. Nes jau gėda būtų kažkam garsiai pasakyti, kad vis dar jaučiuosi kaip mažas vaikas, kurį nuolat bara ir pamiršta pagirti. Staiga aš tapau visiškai bejėgis ir nesavarankiškas padaras, kuris negali nuspręsti ar jis gyvena taip kaip nori ar taip kaip susiklostė aplinkybės...


***
Kartais norėčiau, kad jis mano kūną paverstų pagal instrukciją surenkamu daiktu. Gal kokia spinta ar rašomuoju stalu.  Norėčiau, kad rankos amžiams sustingų ten, kur paprastai ilgam neapsistoja ir kad liežuvis paskęstų mano ausyse. Kad oštų jose kaip rudens pritvinkusi jūra. Noriu būti jo mylymiausia katė ir šiurkščiu liežuviu išlaižyti akiduobes. Ir paryčiais iš nuobodulio kelti - galbūt ką nors numesti, o gal savo šešėlio išsigąsti.

***
Katiniškos laimės paslaptis - namuose visada turėti maisto, kad nesinorėtų išeiti iš namų peliauti.

***
Todėl aš būsiu stalas. Ir sulankstoma kėdė.Ir čiužinys. Aš būsiu miegas naktį. Ir aušra ryte.

***
aš būsiu.

14 komentarų:

  1. Jis niekada nesustoja nustebinti visų, ieškančių jo pagalbos. Jis neabejotinai yra geriausias savo stebuklingomis galiomis. Aš labai dėkoju jums, kad atgavote mano santykius po 5 mėnesių pertraukos su mano buvusia mergina. Lordas Zakuza yra puikus ir galingas magas, kuriuo pasitikiu. Net per šią neseną pandemijos krizę visame pasaulyje, lordas Zakuza sugebėjo per 48 valandas su savo galinga magija sugrąžinti mano buvusią merginą po to, kai sumokėjau išankstinį 370 eurų mokestį, kad galėčiau įsigyti reikalingų daiktų, kad darbas būtų atliktas man ir po jo. jis baigė, mano buvusi draugė grįžo pas mane per 48 valandas ir šiandien mes tiesiog esame geriausi sau. Galite susisiekti su lordu Zakuza per jo el. Paštą: lordzakuza@outlook.com arba „WhatsApp“ telefonu +1 740-573-9483, jei reikia pagalbos jūsų santykiams / santuokoms.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kaip aš sugebėjau susigrąžinti savo mylimą vyrą, pasitelkdamas dr. Ajayi burtų žinovą, kurį palaimino protėviai nuo gimimo, jis yra palaiminimas pasauliui, nes jis padėjo daugybei žmonių įvairiais gyvenimo aspektais, mano vyras paliko ir pažadėjo daugiau niekada nebūti su manimi ir vaikais, kad jis pavargo nuo santuokos. Dr Ajayi padėk man persigalvoti, pasakydamas burtą, ir šiandien gyvensiu su meile. Galite susisiekti su gydytoju Ajayi jo „Viber“ ar „Whatsapp“ numeriu: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com, jei turite kokių nors problemų, kurias rasite, ir gausite jų sprendimą.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai džiaugiuosi, kad mano iširusi santuoka buvo atkurta. neseniai susitaikėm, nors buvo sunku. Jau praėjo daugiau nei mėnuo ir atrodo, kad viskas grįžo į savo vėžes. Jis pradėjo geriau su manimi elgtis ir tai buvo mūsų abiejų gijimo procesas. Naktinė kumelė, kuri truko beveik 4 metus, kol išsiskyrėme, pagaliau baigėsi. Atrodo, kad mes įsimylėjome iš naujo! Mes abu atidėjome praeitį, abu judame į priekį ir pirmą kartą per ilgą laiką ateitis atrodo daug šviesesnė. Negaliu išreikšti, koks esu dėkingas DR WALE už atgaivinimą, tarsi mes pagaliau iš naujo atradome tuos dalykus vienas kitame, dėl kurių pirmiausia įsimylėjome. Visas nerimas ir stresas tiesiog išnyko. Dėkoju DR WALE, kad išgelbėjote mano iširusią santuoką ir sugrąžinote mano vyrą pas mane. Aš ir mano vyras vėl laimingai gyvename kartu. Ačiū DR WALE. jei taip pat turite problemų su židiniu. Susisiekite su DR WALE WhatsApp / Viber +2347054019402 ARBA el. paštu drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveiki dar kartą, tik norėjau padėkoti už meilės burtą. Norėjau papasakoti trumpą savo santuokos istoriją Mano vyras paliko mane dėl jaunesnės moters ir aš buvau sugniuždyta. Atrodė, tarsi ji būtų jį užkeikusi, vyras per naktį atsisuko prieš mane be jokio įspėjimo. Tai atsitiko šiais metais, aš labai norėjau, kad jis sugrįžtų, nes daug ką sukūrėme kartu ir tai sudaužys vaikų širdis. Naudojau kiekvieną burtų liejimo svetainę, kurią galėjau rasti be rezultatų. Tada pamačiau konkretų liudijimą apie DR WALE ir tai tikrai suteikė man vilties, nes tai buvo panašu į mano atvejį. Susisiekiau su juo ir jis man viską paaiškino, ką turėčiau daryti. Jis pradėjo dirbti su manimi ir dėl visų jo nuostabių darbų mano vyras šiuo metu yra šalia manęs, o tai yra svajonės išsipildymas. Esu labai laimingas ir privilegijuotas, kad susipažinau su DR WALE. Ačiū! Jei turite panašių problemų, susisiekite su DR WALE ir būkite tikri, kad sulauksite pagalbos.
    Čia jo kontaktas.
    WhatsApp/Viber: +2347054019402 arba
    El. paštas: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  5. PUIKUS RABUOTOJAS, PADėjęs MAN SUGRĄŽINTI BUVUSIĄ MYLĖTOJĄ
    Koks nuostabus ir tiesus burtininkas, sugrąžinęs į mano gyvenimą džiaugsmą ir laimę!!! Duodu šį liudijimą, nes esu labai laiminga, noriu padėkoti DR WALE už puikų darbą, kurį jis padarė mano gyvenime, Jis sugrąžino į mano gyvenimą laimę, aš niekada netikėjau burtų ratukais, kol mano gyvenimas nesugriuvo, kai šešerių metų meilužė nusprendė pasitraukti beveik tada, kai norėjome susituokti. Aš patyriau tokį emocinį suirimą, kad nebegalėjau padaryti nieko protingo. Po trijų mėnesių skausmo, kol senas mano draugas supažindino mane su burtų mašinėle, pavadinta DR WALE, prisistatau DR WALE, tikru burtininku. . Mažiau nei per savaitę pamačiau stebuklus, mano meilužis grįžo pas mane, o mano gyvenimas grįžo kaip įdėtas galvosūkis, o po mėnesio mes susituokėme ir man tai buvo kaip svajonė, nes maniau, kad praradau jį amžinai. Dėkoju, DR WALE, už pagalbą, o svarbiausia – Jūsų sąžiningumas ir greiti tikslūs rezultatai. DR WALE susisiekite su WhatsApp / Viber: +2347054019402 ARBA drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  6. Fiind într-o căsnicie proastă de câțiva ani datorită gândului la asta, îmi pierd și locul de muncă, am plâns zi și noapte și aproape am înnebunit. Dar acum m-am întors pe picioare, mulțumesc și DR WALE, care mi-a redat fericirea. După ce am citit despre toate lucrurile bune pe care DR WALE le-a făcut pentru oameni, l-am contactat rapid și i-am spus despre ce se întâmplă. Atunci soțul meu mă bătea mereu fără niciun motiv, se jignește mereu pentru tot ce fac. După ce i-a spus lui DR WALE toate acestea, a făcut o vrajă Voodoo pentru mine și a aflat că soțul meu se vedea cu altcineva în afara căsniciei noastre, acesta este motivul pentru care vine acasă și a căutat greșeli. Dar totul datorită lui DR WALE că acum a restabilit totul din nou la normal. soțul meu mi-a cerut iertare și șeful meu de la locul meu de muncă mi-a cerut să mă întorc la muncă. Îl recomand și pe DR WALE oricui are nevoie de ajutor. WhatsApp/Viber: +2347054019402 SAU E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  7. Ilgus metus palaikęs santykius su buvusiuoju, jis išsiskyrė su manimi, aš padariau viską, kad jį sugrąžinčiau, bet viskas buvo veltui, labai norėjau jį susigrąžinti dėl meilės jam, maldavau jo viskas, aš žadėjau, bet jis atsisakė. Nuėjau pas draugę ir paaiškinau savo problemą savo draugei, o ji pasiūlė man susisiekti su daktaru Veliu, kuris jai tuo metu padėjo. Taip aš WhatsApp telefonu +2347054019402 Dr Wale, burtininkas, viską jam paaiškinau ir papasakojau, kaip karts nuo karto sutrinka mano protas. ir jis man pasakė, kad nėra jokių problemų, kad viskas bus gerai prieš keturias dienas, jis man pasakė, kad mano buvęs sugrįš pas mane per kelias dienas, jis užkalbėjo ir liepė man laikytis jo man duotų nurodymų, todėl aš padariau. ir vykdė visus jo man duotus nurodymus. Keista, kad antrą dieną tai buvo maždaug vakaro metas. Man paskambino mano buvęs, aš taip nustebau, atsiliepiau į skambutį ir jis tik pasakė, kad labai gailisi dėl visko, kas atsitiko, kad nori, kad grįžčiau pas jį, kad jis mane taip myli. Buvau tokia laiminga ir nuėjau pas jį, taip mes vėl pradėjome laimingai gyventi. Nuo tada pažadėjau, kad visiems pažįstamiems, turintiems problemų dėl santykių, aš padėsiu tokiam žmogui, nukreipdamas jį į vienintelį tikrą ir galingą burtų svaidytoją, padėjusį man išspręsti mano problemą. Jo WhatsApp / Viber: +2347054019402 ARBA el. paštas: drwalespellhome@gmail.com
    jei jums reikia jo pagalbos jūsų santykiuose ar kitu atveju.
    1) Meilės burtai
    2) Prarasti meilės burtai
    3) Sustabdykite skyrybų burtus
    4) Santuokos burtai
    5) Nėštumo burtai
    6) Išsiskyrimo burtai
    7) Mirties burtai
    8.) Norite būti paaukštintas savo biure.
    9) nori patenkinti savo meilužį
    10) Loterija

    AtsakytiPanaikinti
  8. Turiu privilegiją pasidalinti šiuo stebuklingu liudijimu pasauliui. Mano vyras išsiskyrė su manimi prieš penkiolika mėnesių ir mane apėmė gailestis, nes nežinojau, ką daryti, kad išspręsčiau problemas su vyru. Internete ieškojau pagalbos, kaip galėčiau gauti pagalbos savo santuokoje, ir radau puikių liudijimų apie DR WALE, kuris buvo pažangus su savo burtais. Susisiekiau su juo ir štai DR WALE'as man pasakė, kad paruoš man burtą, kuris sugrąžins mano vyrą. Aš buvau skeptiškas, bet neturėjau kitos išeities, kaip tik dirbti su juo. Po darbo su DR WALE, po kelių dienų mano vyras man paskambino, kad grįžta namo, ir nuo tos dienos iki šios akimirkos mes gyvename ramiai. Dabar jis sugrįžo su tokia meile ir rūpesčiu. Šiandien džiaugiuosi galėdamas jums visiems žinoti, kad šis burtininkas gali sugrąžinti meilužius ir labiausiai stebina tai, kad mūsų meilė dabar labai stipri, kiekviena diena yra laimė ir džiaugsmas. ir Nėra nieko panašaus būti su mylimu vyru. Labai rekomenduosiu DR WALE visiems, kuriems reikia pagalbos. Jei turite kokių nors problemų, susisiekite su DR WALE, suteikiu jums 100% garantiją, kad jis jums padės!!. Jo WhatsApp / Viber / Telegram: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  9. Šia laikmena noriu padėkoti puikiam burtininkui DR WALE už sugrąžintą mano brangų vyrą. Kai vyras paliko mane ir du vaikus dėl kitos moters, aš išgyvenau skausmus, nes labai jį myliu, nežinojau, ką daryti, iš tikrųjų buvau sutrikęs, kol sutikau savo draugę Elą ir aš. papasakojo, ką aš išgyvenu, tada ji pasakė man nesijaudinti, kad ji taip pat susidūrė su ta pačia problema, bet jos atveju tai buvo vaikinas, tada ji nuvedė mane pas vieną dvasininką, burtininką, vardu DR WALE, kuris padėjo jai atnešti. atgal jos vaikinas, Kai susisiekiau su DR WALE per jo WhatsApp +2347054019402, papasakojau jam savo problemas, po to jis man pasakė, ką daryti, ir pasakė, kai padarysiu tai, ką jis man pasakė, po kelių savaičių mano vyras ateis jo keliai maldavo manęs atleisti. Po kelių savaičių atėjo mano vyras ir pradėjo manęs maldauti, aš niekada nesitikėjau, kad tai įvyks taip greitai, man pasibeldė į duris, kai atidariau duris, didžiausiai savo nuostabai pamačiau savo vyrą ant kelių maldaujant manęs ir mūsų. vaikai jam atleisti.
    Jis taip pat gydo visas ligas, įskaitant išvardytas toliau,
    1. ŽIV / AIDS.
    2. HERPES 1/2.
    3. VĖŽYS.
    4. ALS (Lou Gehrig liga).
    5. Hepatitas B.
    6. HIPERTENZIJA.
    7. MAŽAS SPERMOS SKAIČIUS.
    8. ASTMA.
    9. VIRGINIJOS PROBLEMA.
    10. DIARĖJIMAS.
    11. KUVAS.
    12. PERŠALIMAS.
    13. INSTRUKCIJA.

    Ir jis taip pat išliejo tokius burtus,

    1. norite geros santuokos,
    2. tu esi politikas ir tau reikia apsaugos,
    3. tau reikia meilės burtų,
    4. norite būti turtingas vyras ar moteris,
    5. Norite, kad jūsų partneris jus mylėtų,
    6. ieškai žmonos ar vyro,
    7. norite dirbti su viza į bet kurią pasirinktą šalį,
    8. esate verslininkas arba moteris ir norite, kad jūsų verslas judėtų,
    9. Norite, kad jūsų viršininkas jus mylėtų,
    10. Norite, kad jūsų vyras ar žmona jus garbintų,
    11 Tau reikia darbo burtažodžio,
    12 Jums reikia paaukštinimo jūsų darbe,
    Visi, turintys pirmiau išvardytų problemų, turėtų susisiekti su DR WALE, puikiu burtų vykdytoju. Susisiekite su juo per WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  10. Stiprus ir galingas meilės burtas, kad susigrąžinčiau jūsų buvusįjį. Nusprendžiau, kad visą dieną praleisiu internete, kad įsitikinčiau, jog daugelis žmonių galės perskaityti šį mano liudijimą apie DR WALE, kuris yra galingas rašybos ratukas iš Afrikos. Kai mane paliko mylimasis, tą pačią dieną buvau tokia vieniša, kad nusprendžiau ieškoti patarimų apie santykius, niekada nežinojau, kad tai yra gairės, kurios užtikrins mano meilužio sugrįžimą. Perskaičiusi daugybę patarimų, kaip geriau atkurti savo santykius, sužinojau, kad DR WALE turi daug rekomendacijų nei kiti burtininkai, todėl nusprendžiau, kad DR WALE yra tinkamas asmuo ir aš susisiekiau su DR WALE per jo duomenis, kuriuos mačiau internete, ir buvau toks laimingas, kad pasirinkau dirbti su DR WALE, nes jo darbas buvo 100% tobulas, o burtai sugrąžino mano meilužį pas mane su greitu palengvėjimu. taip pat susisiekite su juo dėl pagalbos dabar per WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  11. GRĄŽINKITE BUVUSIĄ MYLĖTOJĄ DABAR ARBA ATSTATYK NUTRAUKUSIUS SANTYKIUS, SANTUOKĄ.

    Man tiesiog apmaudu, kad man taip ilgai ir daug kartų skaudėjo ir verkiau. Ačiū, DR WALE, norėjau, kad būčiau tave radęs anksčiau, tu būtum išgelbėjęs mane nuo daugybės skausmų pastaruosius penkerius metus, mano buvęs meilužis paliko mane dėl kitos moters vos per kelias dienas aš susisiekiau su tavimi DR WALE, tu sugrąžinai mano nutrūkusius santykius Išleidau pakankamai nedidelį turtą, kad galėčiau išvykti į savo svajonių kelionę atostogauti, bet kokia prasmė leistis į svajonių kelionę be savo gyvenimo meilės. DR WALE suteikė man vilties, o jo sąžiningumas yra gaivaus oro gurkšnis, jaučiuosi tokia gera ir sunki širdyje laimė susigrąžinti buvusį meilužį. Kuris maniau, kad jis dingo amžiams. Mes dabar susituokę, nes dalinuosi su jumis savo liudijimu. Jei jūsų santykiai nutrūko ar santuoka arba norite susigrąžinti buvusį meilužį, susisiekite su DR WALE šiandien yra geriausia. jo kontaktai yra WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  12. Mano žmona sirgo skydliaukės vėžiu, kuris buvo patvirtintas ketvirtos stadijos, gydytojas man pasakė, kad jis mažai ką gali padaryti, nes ji nereagavo į gydymą, bet mano draugas išgelbėjo mus ir užsisakė šio kanapių aliejaus iš DR. WALE, kuris, jo teigimu, padėjo kai kuriems pacientams kovoti su įvairių tipų vėžiu, todėl nusprendėme suteikti jam galimybę, kol kas mano žmonai puikiai sekasi ir šiuo metu ji gali pati vaikščioti po namus. Maniau, kad būtina leisti kitiems, kenčiantiems nuo šios ūmios ligos, kad jei jūs turite gerą kanapių aliejų, jis tikrai gali suteikti gerą antrą galimybę gyventi. atsitiktinai, jei jums prireiks šio kanapių aliejaus, galite susisiekti su DR WALE, kuris man ir mano žmonai pateikė šį WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ARBA El. paštas: drwalespellhome@gmail.com

    JIS VISIEMS SPRENDŽIA TOLIAS PROBLEMAS
    VISOJE GALUME:
    1. Meilužės ar vyro susigrąžinimas
    2. Dvasinis neperšaunamas
    3. Loterija
    4. Pinigų burtai
    5. Ilgo gyvenimo burtai
    6. Gerovės burtai
    7. Apsauginis burtas
    8. Gaukite darbo burtą
    9. Tapimas vadybininku
    10. Gaukite didžiulę paskolą nemokėdami jokio mokesčio
    11. Atgauti pinigus už sukčiavimą
    12. Vaiko burtai
    13. Nėštumo burtai
    14. Laisvės burtai
    15. Meilės burtai
    16, nykstantis burtas
    17. Nematomas žmogaus burtas
    18. Sėkmė arba sėkmingas burtas
    19. Santuokos burtai
    20. Keršytojas
    21. Populiarumo burtažodis
    22. Žudymo burtai
    23. Vėžio burtai
    24. Antgamtinės jėgos burtai
    25. Beprotybės burtai
    26. Nemokamos būsto paskolos burtai
    27. Filmų ir filmų gamybos burtai
    28. ŽIV/aids burtai
    29. Tuberkuliozės burtas
    30. Numesti svorio ir kūno burtai

    AtsakytiPanaikinti
  13. Visada norėjau negyventi nuo algos iki algos ar turėti jokių skolų. Buhalterijos srityje dirbau apie 20 metų ir vos galą suvesti. Atrodė, kad kiekvieną kartą, kai pereisiu į kompaniją ir gausiu atlyginimą, mano pragyvenimo išlaidos žymiai padidės ir aš niekada negalėsiu išsiveržti į priekį. loterijos burtai. Tada vieną dieną mano geriausias draugas man pasakė tiesą apie tai, ką padarė, kai žmona jį paliko. Jam buvo užkeiktas meilės burtas, ji sustabdė skyrybų procesą ir jie grįžo kartu. Kai jis man tai pasakė, aš paklausiau, kam jis naudojosi, ir jis davė man savo „WhatsApp“ kontaktą. +2347054019402 ir aš nedelsdamas susisiekiau su DR WALE pagalbos. Mačiau, kad jie siūlė įvairius pinigų burtus, kad padėtų laimėti loterijoje. Mane iškart suintrigavo. Visada jaučiau, kad kada nors laimėsiu loterijoje. Turėjau jackpot loterijos burtą ir laukiau savo laimėjimo. Man buvo liepta žaisti loterijoje kiekvieną savaitę ir aš padariau tai, kas buvo liepta. Šiaip lošiau loterijoje kiekvieną savaitę, tad tai nieko nepakeitė. Maždaug per dvi savaites tai įvyko. Aš laimėjau 100 000 USD!! Negalėjau patikėti! Nepakako pinigų iš karto išeiti į pensiją, bet aš juos gerai investavau ir tai leido man dirbti ne visą darbo dieną ir padės išeiti į pensiją daug anksčiau. Esu amžinai dėkingas, kad radau DR VELĄ. Galite susisiekti su juo per WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  14. Turėjau rimtų santykių su savo vaikinu problemų ir dėl to jis išsikraustė į savo draugo butą. Viskas pablogėjo, nes jis pradėjo su draugu dažnai lankytis baruose ir striptizo klubuose, girtuokliauti ir apalpti. Jis visada man grasina telefonu, kai jam skambinu dėl visų blogų patarimų, kuriuos jam davė jo draugas. Aš jį labai myliu ir mes draugavome penkerius metus, todėl mums gimė graži dukra. Taip pat praradau daug pinigų terapeutams, kol su DR WALE mane supažindino draugas, kuriam jis padėjo susituokti su jos vaikystės vaikinu; tai suteikė man visiško pasitikėjimo ir jėgų susigrąžinti jį. Aš padariau viską, ko jis prašė, ir po savaitės mano vaikinas man paskambino ir išskubėjo namo, viskas pasikeitė tarp mūsų emociškai. Jis turi darbą ir nustojo gerti bei turėti nesusijusių draugų. Tai stebuklas, kurio niekada netikėjau, kad jis įmanomas, nes buvau praradęs viltį, kol radau DR WALE. Štai kodėl aš pažadėjau dalytis savo liudijimu visoje visatoje. Dėkoju DR WALE už perdėtą darbą, kurį jis padarė dėl manęs. Žemiau yra DR WALE informacija. WhatsApp: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com, jei jums sutrinka širdis, ir aš jus užtikrinu, kad kadangi jis padarė mano už mane, jis tikrai padės ir jums.

    AtsakytiPanaikinti

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...