2016 m. gruodžio 19 d., pirmadienis

6 mažos stotelės

1. Tą naktį mes prisigėrėme kaip paaugliai-
(toks buvo nebylus šūkis) už parankių vienintelį vyrą
per kekšių rajoną ištisa begalybė nuodėmių
ir trapumas tų plaštakių - trumpai pabūt laimingai
tik laikinas skrydis per sniego takelį..


2. Mes perkame pigiausio vyno butelį
ir obuolinį "Camel" - turiu jo paragauti.
Neparagausiu - negrįšiu namo, pagalvoju aš
ir akimirkai suvokiu, jog tai puikus pasiteisinimas
išsiskirti su merdinčia kasdienybe.

3. Čia nėra noro būti švariems ir mes nesusimąstydami
godžiai siurbiame vyną per kito seilėmis sudrėkintą kakliuką-
taip slapčia visi trys bučiuojamės ir nė vienas apie tai nesusimąstome
tą naktį aš miegosiu viena, o jie nusuks kitur.

4. Mes rūkome, nesuskaičiuoju, kiek cigarečių
tą naktį išdegino plaučius - kaip vėžininkai be vilties
su atsainiu nykumu nuorūkas gesinome tik išdegus visam tabakui
aš ir to skonio nepamenu, tik žinau - patiko

5. Tada ateiname į skate parką ir prie mūsų prisistato vyrukas
jam reikia cigaretės - šiaip mes geri, bet šįvakar - ypač
rūkome ir kalbamės ir tas vyrukas kviečia mus apsilankyti
 vietiniame klube aš sutinku su viskuo, bet mano liežuvis
per silpnas net tyliai sušnabždėti, kaip man čia viskas neblogai

6. Dar turime laiko ir kol vienintelis mūsų V.V. (vakaro vyras)
rodo įvairius triukus su riedlente mes su G. nueiname
už artimiausios gyvatvorės, šlapinamės ir guodžiamės viena kitai
 kaip greitai eina šis gyvenimas ir dar žinau, kad ji dabar man sakytų,
 jog čia nereikėjo minėti tokių dalykų. Na taip, nereikėjo.
Bet lygiai taip pat man kas nors galėtų patarti neimituoti poezijos,
bet ką jau čia pakeisi tame gyvenime, kad kai kurie nuotykiai
 kaip nudrengta poezija - bandai ištiesinti, bet lūžta.


2 komentarai:

  1. Jis niekada nesustoja nustebinti visų, ieškančių jo pagalbos. Jis neabejotinai yra geriausias savo stebuklingomis galiomis. Aš labai dėkoju jums, kad atgavote mano santykius po 5 mėnesių pertraukos su mano buvusia mergina. Lordas Zakuza yra puikus ir galingas magas, kuriuo pasitikiu. Net per šią neseną pandemijos krizę visame pasaulyje, lordas Zakuza sugebėjo per 48 valandas su savo galinga magija sugrąžinti mano buvusią merginą po to, kai sumokėjau išankstinį 370 eurų mokestį, kad galėčiau įsigyti reikalingų daiktų, kad darbas būtų atliktas man ir po jo. jis baigė, mano buvusi draugė grįžo pas mane per 48 valandas ir šiandien mes tiesiog esame geriausi sau. Galite susisiekti su lordu Zakuza per jo el. Paštą: lordzakuza@outlook.com arba „WhatsApp“ telefonu +1 740-573-9483, jei reikia pagalbos jūsų santykiams / santuokoms.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveiki visi DR „Ogala“ darbai yra tokie teisingi, su džiaugsmu širdyje, aš pats tai patyriau, daktaras Ogala padėjo man išspręsti rimtą problemą mano gyvenime, aš mačiau jo puikius darbus prieš susisiekdamas su juo. Daktaras Ogala ištaisė mano santykius per mažiau nei 48 valandas. Jis ne tik ištaisė mano santykius, nes jis padarė mane laimingai ištekėjusia moterimi. jis tikrai nuostabus ir žino, ką daro. Noriu jį rekomenduoti visiems !! Šis rašybos ratukas yra labai geras profesionalas, tikslus, nuoširdus ir labai patyręs. Ačiū už jūsų darbo gydytoją! Dėkoju savo draugui, kad jis pranešė man apie tave. Turiu visiems pasakyti apie tave. Nesitikėjau momentinių rezultatų ir buvau pasirengusi laukti kelis mėnesius. Mano nuostabai ir nuostabai, po kelių aktorių dienų pradėjau matyti rezultatus. Šis vyras yra labai rekomenduojamas ir tai yra tikras dalykas. Išbandykite ir nenusivilsite! Reikia pagalbos? susisiekite su juo telefonu +2347049668119 arba Drogala02@gmail.com el. paštu. Norėdami visapusiškai gydyti bet kokias ligas ar ligas, taip pat galite susisiekti su juo dabar el. paštu: Drogala02@gmail.Com .. galite paskambinti šiuo mobiliojo telefono numeriu arba „whatsApp +“ 2347049668119 susisiekti su juo šiandien jūsų pačių pagalba !!

    AtsakytiPanaikinti

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...