2014 m. balandžio 27 d., sekmadienis


Taip, mieli niekšeliai, žinau, kad esu nepakenčiama su tais visais nepakartojamais liūdesio priepuoliais. Tad pasidžiaukite, kad nematote manęs, kai būnu viena- pagalvotumėte, kad repetuoju aukščiausio lygio dramą, kuri kitų metų Kano kinų festivalyje būtų didžiausia sensacija. Ir nėra jau nė ko spėlioti, kad geriausios aktorės apdovanojimą gaučiau vienbalsiu sprendimu. Nes aš - dramos karalienė. Noriu to ar ne. Visur, kur tik būnu, palieku gilų melancholijos įspaudą, kuris nelyginant šliužas palieka dar ilgai nenykstančio glitumo pojūtį. Tokia ir aš - gliti ir purvina. Net kai atrodo, jog nuprausei, supranti, kad nepastebėjai raukšlelių paakiuose, katino įbrėžų ar suskilinėjusių plaukų galiukų.
Vakar vieno pokalbio metu pajutau nesaugumą ir norą slėptis. Negaliu jaustis labai gerai, kai žinau, kad yra žmogus, kuris prisimena, kaip atrodydama prieš dvi savaites įsėdau į automobilį, kurio savininko greičiausiai jau nė neprisimenu. Ir girdėti ,,Taip, kai grįžai, supratau, kad ten buvai tu. Lygiai ta pati šukuosena, ta pati suknelė iki kelių. Iki kelių. Tikrai tu." Nedrįsau klausti kiek apie mane dar žino, bet nesako. ,, Ar tu turi vaikiną?" ,, Na, juk pirma klausei ar man kas nors patinka. Sakiau, kad ne. Taip kaip galiu turėti vaikiną?" ,,Na, tai vis tiek klausiu, ar turi?" ,,Neturiu, tikrai ne" ,,Galiu užduoti klausimą?" ,,Na?" ,,Ar galiu užduoti klausimą?" ,,Juk sakiau, kad gali" ,,Ar galiu tave pabučiuoti?" ,, Nežinau... Būtų labai keista" ,,Dėl ko?" ,,Na, tiesiog..." Jo šiluma pasklinda ant manųjų lūpų. Taip švelnu, bet aš per mažai išgėrusi, kad nesupračiau ką darau ir man norisi jį stabdyti, bet nepajėgiu. Vis tikiuosi, kad mūsų nepastebės jo geriausias draugas, kurį ankščiau begalę kartų buvau mačiusi nuotraukose ir niekada nemaniau, kad pamatysiu  gyvai. Galvoju apie tai, kuo užsiimu ir kad negaliu to nutraukti, nes esu per silpna ir kad mane bučiuoja žmogus, kuris visgi yra nepalyginamai geresnis už mane. Nežinau kaip jam tai  pasakyti, į akis irgi per sunku žiūrėti. Jos tokios rudos ir nieko nesako. Viskas taip ir prasideda, nuo klausimo ,,Ar galiu paklausti?" . O kitą dieną to žmogaus nebeįmanoma sutikti net ir virtuvėje. Na kas čia per niekai, po velnių. Man vėsu ir noriu kalno vilnonių kojinių.

2 komentarai:

  1. Eeeina sau, nerealus tavo rašymo stilius. Nykštys į viršų, kažkas naujo ir šviežio. Pavadinimas (Y). :D

    AtsakytiPanaikinti

trumpai apie save

Kol smalsauju kaip gyvena 2015 metų išvakarėse Chet Faker kūrinius dainavęs, o vėliau ryte mane apžiūrėjęs būsimas gydytojas, prideginu kavą...